דף הבית / חדשות העיר משני / טענות כבדות משקל

טענות כבדות משקל

רונן דמארי

 

המשאית מהווה מטרד: בשעות הבוקר המפרץ בו חונה המשאית מיועד להורים המורידים את ילדיהם בכניסה לבית הספר ולא לחניית רכבים, כאשר המשאית המדוברת מונעת מהם לעשות זאת בבטחה. לטענת הורים לתלמידים בבית הספר הדבר גורם לעומס תנועה ובנוסף מסכן את התלמידים וההורים. אלא שלמרות העובדה שהמשאית חונה במקום בולט יחסית ולמרות מספר תלונות למוקד העירוני היא לא קיבלה דו"חות ולא ננקטו נגד בעליה פעולות אכיפה.

אחד ההורים אמר השבוע ל"גל גפן": "בחברה לביטחון צריכים להגביר את  האכיפה במקרים כאלו, צריך לבחון האם לא מדובר בעבירה כפולה כי אם מדובר במשאית מעל משקל של 4 טון, אסור לה לחנות בתחומי העיר בכלל. המשאית הזו מפריעה להורים להוריד את הילדים בשעות הבוקר מעבר לזה שהיא גורמת לפקקי תנועה. מאוד תמוה שעד עכשיו היא לא קיבלה דו"חות".

אחד מתושבי הרחוב הוסיף: "קצת צורם לראות את המשאית עומדת במפרץ שמיועד להורדת תלמידים לבית הספר. אני יודע שיש כמה שחוששים להתלונן כי הם לא יודעים מיהם הבעלים של המשאית, אבל זה בדיוק המקום של החברה לביטחון להיכנס לתמונה ולאכוף את החוק".

 

מחזיק תיק הביטחון, סגן ראש העיר מקסים בביצקי אמר השבוע ל"גל גפן": "פתחנו חניון לכלי רכב כבדים במתחם האלף שמיועד למשאיות כי אנחנו לא רוצים שמשאיות ייכנסו לעיר ויפריעו כי גם ככה יש מצוקת חנייה. אין ספק שמשאיות לא אמורות לעמוד במפרץ שמיועד להורדת תלמידים סמוך לבית ספר. אנחנו נבדוק את הנושא ונטפל בו".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "לא התקבלה אצלנו כל פנייה בנושא. בעקבות פנייה זו נגביר סיורים יזומים במקום ונאכוף בהתאם".

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות