דף הבית / חדשות העיר משני / חי כיף ראשון לציון התחדש לקראת הקיץ

חי כיף ראשון לציון התחדש לקראת הקיץ

רונן דמארי

מתחדשים בחי כיף: הפארק מציע  תרבות פנאי עשירה, דונם וחצי של משק חי הכולל כ-600 בעלי חיים ממינים שונים: אליגטורים, עופות דורסים, קופים ועוד רבים ואהובים בפינות ליטוף והאכלת החיות, והכולל מתנפחים יבשים, רטובים ומגוון אטרקציות ופעילויות נוספות לילדים!

בקיץ הקרוב החי כיף מציע תערוכה יוצאת דופן וראשונה מסוגה בעולם: "גן המפלצות" בנוסף החי כיף מציע חוויה חדשנית ומפתיעה של הצצה אל תוך מכולה שחורה וענקית המוקפת ב70 עיניים גדולות בהם חורי הצצה מסקרנים במיוחד בנוסף החי כיף מציע הצגות מתחלפות מדי שבוע.

החי-כיף מזמין את אורחיו לראות מקרוב האליגטורים ובמרחק מטרים ספורים – חצר אפריקאית עם זברות, חצר אוסטרלית בה מקפצים הקנגורו לצד ציפורי האמו הגדולות ממשפחת היענים, שביל זוחלים עם נחשי ענק, איגואנות ומגוון לטאות, שביל קופים עם מגוון של קופים סקרנים ופעלתנים ועוד. לאחרונה הוקם בחי-כיף משק חי גדול המשתרע על שטח של דונם וחצי בו ניתן ללטף כבשים, גדיים, עיזים, ארנבים, עופות, ברווזים ואווזים.

מחכים לכם! בואו ליהנות מחוויה יוצאת דופן, מגוונת ומעשירה לכל המשפחה!!!

מחיר הכניסה למבקר באמצע שבוע, ימי שישי וערבי חג: 35 ₪, מחיר הכניסה למבקר בשבתות וחגים: 45 ₪.

צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. 600 בעלי חיים שונים זה מספר לא מבוטל של בעלי חיים, בהחלט מצפה לסיור בסוף השבוע הקרוב.
    http://www.jaman.co.il//

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות