דף הבית / חדשות העיר משני / חופשת הקיץ של ילדי האומנה

חופשת הקיץ של ילדי האומנה

רונן דמארי

היה זה ביקור מרגש: אבי הוקסם מהילדים ובני הנוער שם ובעיקר מהפעילות המסורה של מיכאל והדר המנהלים את המשפחתון, והבטיח שיצטרף אליהם לפעילות בחופשת הקיץ. הרגע הזה הגיע היום כאשר ילדי המשפחתון יצאו לטיול ריינג'רים וארוחת צהריים בסיוע של משה ברוקס ואורן אורעד היקרים ״מרייזר קלאב בן שמן".

"איזה כיף לראות את הילדים מחייכים" אמר סגן ראש העירייה, אבי חיים "העשייה במשפחתון מרגשת אותי. ישר כוח למיכאל והדר המדהימים שמנהלים מקום לתפארת עם חום ואהבה. תודה לראש העירייה, רז קינסטליך על התמיכה בפעילויות ופרויקטים חברתיים כאלו".

במשפחתון מתגוררים 12 ילדי אומנה שנפלטו מבתיהם בצו בית משפט. הבית מנוהל על ידי זוג מורים שהפסיקו עבודתם בהוראה על מנת להיות זמינים לצרכי הילדים בכל שעות היממה. המקום נבנה על ידי עיריית ראשון לציון שממשיכה לתמוך כדי להעניק שוויון הזדמנויות לילדים ולהעניק להם מודל בריא של משפחה. הילדים גרים בבית עד גיל 18. כל הילדים מסיימים עם תעודת בגרות מלאה, רובם מצטיינים בלימודים ומתגייסים ליחידות קרביות. בוגרי המשפחתון נשארים בקשר וחוזרים לבקר את ״אחיהם״ וטף מתארחים בשבתות ובחגים.

צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות