דף הבית / חדשות העיר משני / "זו תקופה מאוד לחוצה"

"זו תקופה מאוד לחוצה"

רונן דמארי

 

מי יפוטר? זו השאלה שמטרידה בימים אלה עובדים בעירייה: לדברי גורם בקואליציה, הרשימה מורכבת רובה ככולה מעובדים שנקלטו לעבודה בשכר בכירים ומיועצים שקיבלו מהעירייה תשלום חודשי קבוע עבור שירותיהם. יש לציין כי חילופי שלטון טומנים בחובם בדרך כלל החלפת משרות בכירים מסוימות, בהתאם למדיניות ראש העיר הנבחר.

אחד היועצים הבכירים שקינסטליך החליט על הפסקת העסקתו הוא איש התקשורת הלל פרטוק, שסיפק שירותי ייעוץ לדוברות העירייה ולעומד בראשה. עובד בכיר נוסף שאמור לסיים את תפקידו מועסק בתחום ההסעות. כאמור, הרשימה הסופית טרם התגבשה, כאשר ככל הנראה בהנהלת העירייה מתכוונים לפטר את אותם עובדים בשלבים, על מנת שלא לזעזע את המערכת יתר על המידה.

יצוין כי רק לפני כשבועיים קיבלו שתי עובדות בכירות הודעה על סיום העסקתן – דוברת העירייה לשעבר טליה סומך ומנהלת השירות, פניות הציבור ושיל"ת, מיכל ישראלי – סייפר.

לדברי גורם בכיר בקואליציה: "רז הזכיר מספר שמות של עובדים בחוזה בכירים שהוא מתכוון לפטר, אבל לא הייתה ישיבה או דיון מיוחד בנושא הזה. הבנתי שהוא לא מוכן יותר לשלם את חוזי הבכירים הגבוהים. היו עובדים בכירים שנקלטו בתהליך פחות מסודר, ראש העיר רוצה לצמצם במשרות ובהיקף עלויות השכר ולכן עשה את הצעד הזה. יש עוד כמה עובדים שככל הנראה יקבלו בקרוב הודעה על הפסקת העסקתם בעירייה".

אחד מעובדי העירייה תיאר כך את האווירה השורה במסדרונות הימים אלו: "יש הרגשה של חוסר ודאות. עובדי העירייה הקבועים פחות לחוצים כי יש להם את ההגנה של ועד העובדים ויש להם קביעות, אבל העובדים שמועסקים בחוזה בכירים ויש לא מעט כאלו בעירייה – יודעים שבכל רגע הם יכולים לקבל הודעה על שיחה עם המנכ"ל. זו תקופה מאוד לחוצה ומאוד רגישה וכל אחד מהם משתדל להיות כמה שאפשר מתחת לרדאר של ראש העיר והאנשים שלו".

בניין העירייה. צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות