דף הבית / חדשות העיר משני / זוכרים את יגאל בשן

זוכרים את יגאל בשן

רונן דמארי

 

בהודעה שפרסם ראש העיר, רז קינסטליך, נאמר: "ראשון לציון אבלה על לכתו של יגאל בשן. יגאל ז"ל היה מטובי הזמרים של ישראל. איש גדול עם קול ענק. יגאל נולד וגדל בראשון לציון והעירייה בראשותי תפעל להנצחתו במגוון דרכים. בין היתר תערוך העירייה, בתיאום עם משפחתו, ערב שירים לזכרו עם מיטב אמני ישראל. יהי זכרו ברוך".

בשן יליד נחלת יהודה התגורר אמנם בתל אביב אך נהג לבקר בשכונה בה נולד בה רבים עדיין זוכרים אותו כיגאל בשארי.

הידיעה על לכתו הוותיקה רבים מהתושבים בעיר ובמדינה בכלל בהלם בשל תרומתו רבת השנים לפולקלור התרבותי. בין היתר הוא היה אמון על הלהיטים האהובים: "סיון", "יש לי ציפור קטנה בלב", "בואי נעשה לנו חג" ועוד.

ביום שלישי התקיים טקס אשכבה בו נכחו כ -1,000 בני אדם שהגיעו לחלוק לו כבוד אחרון. בתו אלינור שנשאה דברים ספדה לו: "אני אוהבת אותך אבא שלי, אתה חסר לי כבר הרבה זמן ותחסר לעולם. הוא היה נדיב באהבה. כמה שדאג לי תמיד. קשה להפריד את יגאל בשן מאבא שלי. אני מפנימה משהו שאולי שכחתי בשנים האחרונות, הוא היה איש מרגש שחצה דורות, פילח לבבות ונגע בכל כך הרבה אנשים. אני רוצה לזכור את אבא שלי דרך המבט שלו מסתכל עלי בפעם הראשונה שראיתי את הדשא בבלומפילד, דרך זרועות חסונות שנשאו אותי עם רגל שבורה ומגובסת, שלקחו אותי יום יום לפסטיגל, דרך ויכוחי הסרק שהיה יוצר בכוונה רק כדי שיהיה קצת אקשן בשולחן שישי. כמה שדאג לי, לא משנה בת כמה אני ומה השעה".

בשן, בן 68 במותו, החל את הקריירה המוזיקלית שלו עוד כנער, ובשנות ה-70, ה-80 וה-90 היה לאחד הזמרים המצליחים והאהובים בישראל.

יגאל בשן. ויקיפדיה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות