דף הבית / חדשות העיר משני / זוכרים את המנהל האהוב

זוכרים את המנהל האהוב

רונן דמארי

 

לפסח גולדשטיין ז"ל
לפסח גולדשטיין ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

הוא היה דמות חינוכית למופת: לאירוע לזכרו הגיעו תלמידים, אנשי צוות ותושבי העיר שנחשפו לפועלו החינוכי לאורך השנים וביקשו לחלוק לו כבוד ולהוקיר את זכרו. באירוע נכחה גם מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיריית ראשון לציון, פזית שרון.

אחת המורות, פרייה קווהזי ציינה: "פסח היה אדם צנוע, אנושי, קשוב, איש חינוך וחסד שניהל את בית הספר מעל לעשרים שנה. פסח הצליח להביא עם השנים את "גימנסיה גן נחום" להיות אחד מבתי הספר הטובים בראשון לציון. פסח היה ייחודי באישיותו. עם כיפה סרוגה לראשו, דאג לסבלנות ולסובלנות בקהילת בית הספר".

מורה אחרת הוסיפה: "אכן הוא היה איש מיוחד במינו, הכיר כל תלמיד ונכנס לנו ללב. אני כל כך שמחה שזכינו לחלוק לו כבוד עוד בחייו במסגרת כנס המחזור שעשינו לפני תשע שנים".

בני משפחתו של גולדשטיין ביקשו להודות לעירייה ולעומד בראשה, רז קינסטליך

על ההיענות החיובית לפנייתו של מנהל בית הספר גימנסיה גן נחום לקיום האירוע ולהנצחת יקירם.

במכתב שהעבירו לעירייה נאמר בין היתר: "לאירוע הוזמנו המורים והתלמידים, שלימדו ולמדו בתקופה שפסח ניהל את גן נחום וכן הוזמנו בני משפחה וחברים של פסח ז"ל. האירוע היה מיוחד ומרגש ביותר וההתרגשות ניכרה על פני הנוכחים.

האולם של גן נחום, היה המקום האידיאלי לקיום אירוע זה. במקום הייתה הרגשה של משפחה אחת. וכמו שפסח תמיד אמר ש"גן נחום הוא הבית השני שלי".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות