דף הבית / חדשות העיר משני / "זה טוב להם, לא לנו"

"זה טוב להם, לא לנו"

רונן דמארי

 

בהתאם להחלטתו של ראש העיר, רז קינסטליך, מפעילה העירייה בחודשים יולי – אוגוסט חדר כושר על גג בניין העירייה בשעות הערב. לטענת תושבים המתגוררים בסמוך, הרעש והאורות המגיעים מהפעילות מאלצים אותם להסתגר בבתיהם והם מבקשים כי העירייה תמצא מקום חלופי לקיום הפעילות הספורטיבית.

תושבת העיר המתגוררת באזור בניין העירייה אמרה השבוע ל"גל גפן": "העירייה החליטה על ריקודים והתעמלות בגג פעמיים שלוש בשבוע בערב עד שעות מאוחרות.

זה מאוד מפריע לי ולתושבים בסביבה. חודש יולי עבר, אז גם באוגוסט אני אצטרך לסבול? אני לא מוכנה. אני אשה מבוגרת וחולה וזה מאוד מפריע לי. אני צריכה לסגור את כל הבית ולהדליק מזגן שמפריע לי לפרקים. בשעות הערב לא כל כך חם ואני צריכה להסתדר בבית בגללם. מה לא מצאו מקום אחר? זה בניין של ראש העיר? חסרים מקומות לעשות בהם ספורט? הרמקולים מופנים אלינו וזה פשוט מפריע".

 

-פנית לעירייה בנושא?

"פניתי כמה פעמים לפניות הציבור ואמרו לי 'אין מה לעשות זו החלטה של ראש העיר'. אני לא מבינה, ראש העיר דואג לצעירים ומה איתנו המבוגרים? אני אשה בת 79, צריכה לא לישון בלילה? אין מכוני כושר או אולמות אחרים בעיר כדי לרקוד?  נאמר לי שהם עושים התעמלות וזה טוב, אבל זה טוב להם ולא לנו".

 

תושב אחר הוסיף: "אין ספק שהכוונה של העירייה מבורכת אבל צריכים לחשוב גם על האוכלוסייה המבוגרת שמתגוררת ליד בניין העירייה. אולי צריכים לחשוב על איזה פתרון אקוסטי כדי שהמתאמנים ייהנו ואנחנו לא נסבול".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "לאור פניית הדיירים המתגוררים בסמוך ולמרות שרמת המוסיקה עומדת בתקנות, הוחלט להנמיך את רמת המוסיקה ובנוסף להוריד את השעה האחרונה בכל פעילות יומית".

אילוסטרציה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות