דף הבית / חדשות העיר משני / "זהירות, משאיות בדרך"

"זהירות, משאיות בדרך"

רונן דמארי

 

תושבים מלינים כי משאיות גדולות ולעיתים טרקטורים, חוסמים את המעבר ומאלצים את העוברים והשבים לצעוד על הכביש ולסכן את עצמם. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר לא אחת בתלמידים העושים את דרכם לבית הספר "עדיני" בשכונת רמב"ם הסמוכה.

אחת התושבות העוברת במקום לעיתים קרובות אמרה השבוע ל"גל גפן": "כבר שלושה חודשים כשאני לוקחת בכל בוקר את הילדים שלי למסגרות חינוך כמעט תמיד עומדת בנקודה הזו משאית ואנחנו צריכים לרדת לכביש כדי לחצות ומגיעים רכבים וזה מסוכן בצורה מטורפת וכשאני פונה לעובדים באתר הבנייה הסמוך ומעירה להם אני רק מקבלת צעקות. באחת הפעמים אפילו זרקו שקים של חול מהחלון ואחד מהם נפל ממש ליד הילד שלי. זה לא הגיוני, אני יכולה לעבור לצד השני אבל גם שם יש משאיות שפורקת סחורה ובכל מקרה אני צריכה לרדת לכביש כדי לעבור לצד השני של המדרכה ואז אני מסכנת את עצמי ואת הילדים שלי כי יש כלי רכב שנוסעים בכביש".

עוד מוסיפה התושבת: "יש לא מעט ילדים בכיתות ד' – ה' שהולכים לבד לבית הספר ויורדים לכביש כשהם מגיעים לנקודה הזו בגלל המשאיות האלו. אני מבינה שבונים שם אבל צריכים לקחת אחריות".

-מה את מצפה שיקרה?

"שיפתחו את השערים של המתחם באופן נורמלי יש מקום שמשאית יכולה לזוז ולתת לאנשים לעבור באופן נורמלי ולא לרדת לכביש. אני לא מבינה, עד שמישהו לא יידרס חלילה, אף אחד לא ישים לב למקום הזה? איפה הפיקוח והאכיפה של החברה לביטחון וסדר ציבורי?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עם קבלת הפנייה, נשלחו פקחים למקום בשני מועדים שונים ולא נראתה כל משאית שמהווה הפרעה בדרך. בכל מקרה, ניתנה הנחיה לפקחים לבצע בכל משמרת סיורים במקום ולאכוף בהתאם".

 

זהירות משאיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות