דף הבית / חדשות העיר משני / "השאלה הגדולה שצריך לשאול את רז"

"השאלה הגדולה שצריך לשאול את רז"

רונן דמארי

 

הייתה זו ישיבת מועצה חגיגית: לאחר שראש העיר היוצא דב צור נשא דברים הוזמנו ראשי הסיעות לנאום. אולם, כאשר הגיע תורו של דורון אוזן, הוא נשא נאום תקיף בו הוא מתח ביקורת חריפה על התנהלותו של קינסטליך.

כזכור, רשימתו של אוזן זכתה לשלושה מנדטים והביעה תמיכה בצור בסיבוב השני, אולם זמן קצר לאחר שזהותו של ראש העיר הוכרעה, שני חברי סיעתו – קרן דנה ג'דה וד"ר אפי משה הצטרפו לקואליציה של קינסטליך, בעוד שאוזן בחר להישאר בשלב זה בשורות האופוזיציה.

יצוין כי כאשר קינסטליך נשא דברים, הוא ציין כי שורות הקואליציה פתוחות בפני חברי מועצה נוספים שיבקשו להצטרף לעשייה העירונית, כשהוא פונה לכיוונו של אוזן.

בדבריו אמר אוזן בין היתר: "ראש העיר הנבחר, אני מברך גם אותך ביום זה. עם זאת, צר לי שהתחלת את כהונתך בעת הרכבת הקואליציה ב״עורמה״ תכונה שאפיינה ומאפיינת אותך לאורך כל הדרך וכל שנותיך כנבחר ציבור.

דורון אוזן
דורון אוזן. צילום: יח"צ

לגבי שני חברי סיעתי שהצטרפו לקואליציה, הציבור ומצפונם יישפטו אותם ובדגש על התושבים שבחרו אותם. מעשה זה של חברי סיעתי זכה לסלידה מצד הציבור וכך גם היה עליך לנהוג, אם פניך היו באמת לעשייה משותפת. אני בכל מקרה, אשתדל לשפוט את הקדנציה שלך בלי קשר למקרה חריג זה. וזה לא אישי כלפי קרן ואפי.

אהיה לצידך במקומות בהם תקדם את העיר ואת תושביה, ואהיה שומר הסף לרעיונות ולנושאים שלא משרתים את התושב".

הנוכחים הגיבו בשריקות בוז, אולם אוזן המשיך בדבריו: "זכרו כולם – נכון שתהיה לעיר שלנו אופוזיציה איכותית, כזו שתדרוש הסברים ותעמוד על תיקון כל עוולה שלטונית. עשייתי באופוזיציה  תהיה לא אישית, עשייתי באופוזיציה תהיה למען תושבי העיר, מתוך שמירה על האינטרס של תושבי העיר והיא תהיה מכובדת ככל שניתן, עניינית ככל שיידרש. אני מתחייב בפניכם בשמי ובשם חבריי כי אמשיך לפעול למען העיר שלנו ותושביה בכל התחומים. אני מזמין כל אחד ואחת לפנות אלי בכל נושא ומבטיח שאפעל בכל העוצמה והתשוקה שאפיינה אותי כל השנים, קשה להכניע או לשבור אותי. תפקידי ותפקידנו באופוזיציה יהיה משמעותי למען מנהל תקין ושמירה על האינטרס הציבורי. בכוונתי לקחת תפקיד זה במלוא הרצינות ולפעול כשומר הסף, עבורכם תושבי ראשון לציון. דלתי תהיה פתוחה לכל תושב שלא יזכה לשירות ולקשב המגיע לו, אני מקווה שהרשימה הזאת לא תהיה גדולה ואתה ראש העיר האחראי לכך".

ל"גל גפן" מסר אוזן: "לאחר הסיבוב השני ישבתי עם רז לצורך בחינת שיתוף הפעולה בין הסיעה שלי לשלו. כיבדתי ואני מכבד את החלטת הבוחר, ובאתי בידיים נקיות במטרה לפתוח דף חדש. נושא סגן ראש העיר עבורי, לא עלה כלל בשיחות בינינו, וביקשתי רק ליישם את תכניות העבודה שלי לטובת תושבי העיר.

צר לי שבמקביל, חזר רז להתנהלותו הבעייתית, וניהל במקביל לשיחות איתי, שיחות עם אלו שהתנגדו לו נחרצות ואף הגישו נגדו תלונות במשטרה, במטרה ״לגנוב״ שלא ביושר את קולות בוחרי סיעתי.

אכן, לאחר הסיבוב הראשון הציע לי רז תפקידים רבים, אך לאחר התנהלותו, הגשת התלונה של אפי משה נגדו על עבירות פליליות לכאורה, וכן התנגדותה הנחרצת של קרן דנה-ג׳דה לחבירה אליו, החלטנו לתמוך במועמד שחשבנו כולנו שהוא המתאים ביותר מבין שניהם, למרות הצעותיו של רז. השאלה הגדולה שצריך לשאול את רז, היא: איך אתה יושב בקואליציה עם אלו שהגישו נגדך תלונה במשטרה ויצאו נגדך בצורה כל כך נחרצת?".

מהעירייה לא נמסרה תגובה.

ישיבת מועצה חגיגית. צילום באדיבות דוברות העירייה
ישיבת מועצה חגיגית. צילום באדיבות דוברות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות