דף הבית / חדשות העיר משני / הראשונים תומכים בחיילים הבודדים

הראשונים תומכים בחיילים הבודדים

 

רונן דמארי

הפרוייקט "בית חם" לחיילים בודדים, קיים ברחבי הארץ ומנוהל על ידי רכזים של יחד למען החייל שמתחזקים את הבתים. מתנדבי סניף ראשון ינסו לעזור בפעם הראשונה גם מעבר לאחזקת הדירה.

בשבוע שעבר נחנכה דירה נוספת משופצת ומרוהטת למשעי, ובה מתגוררים שלושה לוחמים שלא הסתירו את התרגשותם הרבה כשנציגי יחד למען החייל כולל המנכ"ל ירון בארי, מפקדיהם הישירים ונציגי יחד למען החייל ראשל"צ, הגיעו לחגוג עמם ולברך על כניסתם לבית ולכבוד השנה החדשה.

היו"ר, מיקי אלון: "הפרויקט מחמם לב, מדהים ומרגש. הדירות משופצות ומרוהטות ברמה גבוהה. כל לוחם מקבל חדר פרטי משלו עם מיטה, ארון, מיזוג וכו', כל השאר משותף. הכול על ידי תרומות שמגיעות לקרן ליב"י הארצית שהיום היא למעשה שייכת לעמותת יחד למען החייל.

יחד עם סגניתי ליאונה שרעבי, מינינו את חברתנו לסניף נורית לוי להיות מנהלת הפרויקט בראשל"צ והיא תלווה בעזרת המתנדבים שלנו את החיילים בכל הדירות בראשל"צ. אנו ננסה בפעם הראשונה בארץ לתת מענה במידה ויהיה צורך לחיילים, לבקר אותם מעת לעת, לדאוג להם לכרטיסים למופעים ואירועים ברחבי העיר, לפנק אותם בדברים טעימים ועוד. המטרה להעניק להם במידת האפשר "בית חם".

אני רוצה בהזדמנות זו להודות לראש העיר רז קינסטליך שמחפש לנו מקום לסניף הראשוני ועל ההבנה ושיתוף הפעולה המלא בינינו לבין הגורמים העירוניים".

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. אני רוצה להודות לעיתון גל גפן על הכתבה ומבקש שמי שמאמין שביכולתו לתרום ולעזור בסניף יפנה אלי, תודה מראש מיקי אלון יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון

  2. קייבאן רחלי

    אשמח לארח חיל/ת לארוחת שישי וחגים.
    רחלי קייבאן
    0505540777

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות