דף הבית / חדשות העיר משני / הצעה: אספלט במקום חול

הצעה: אספלט במקום חול

רונן דמארי

 

בהצעה לסדר שהגיש לראש העיר, רז קינסטליך, הוא מציין: "פנו אליי הורים שילדיהם מתאמנים במגרש שנמצא בסוף רוטשילד, בתחילת רחוב ההסתדרות צמוד לגשר והלינו על כך שהתנאים שלהם מסביב למגרש גרועים. דרך הגישה מרחוב ההסתדרות למגרש הינה חולית, מלאה בבורות ובחורף הופך האזור לבוצי ולא נוח. בנוסף אין ספסלים מחוץ למגרש להורים אשר ממתינים לילדים שיסיימו את פעילותם במגרש".

"פנו אליי תושבים שהלינו על כך שההגעה למגרש הורסת להם את הרכבים, אין מקומות המתנה, הם צריכים להמתין לילדים בתוך הרכב"

מושיוב מציע לסלול את הדרך מרחוב ההסתדרות למגרש באספלט וכן את האזור שבו חונים ההורים, כדי לאפשר להם להגיע ולהחנות בנוחות ולהתקין ספסלים עם הצללה מחוץ למגרש. הוא מציין: "כולי תקווה כי מועצת העיר תאשר הצעה זו למען רווחת התושבים".

ל"גל גפן" אמר מושיוב השבוע: "פנו אליי תושבים שהלינו על כך שההגעה למגרש הורסת להם את הרכבים, אין מקומות המתנה, הם צריכים להמתין לילדים בתוך הרכב. מדובר בשטח עירוני, לא בשטח פרטי ואני מדגיש שמדובר מחוץ למגרש ואני חושב שמתאמנים שם מאות ילדים ובמהלך השנים הגיעו לשם אלפי הורים, צריך לתת להם את התנאים הכי טובים כדי שירגישו הכי טוב שאפשר".

הוא הוסיף: "כמו במהלך שתי הקדנציות הקודמות גם בקדנציה הנוכחית פונים אליי עשרות תושבים בנושאים שונים וכמובן שאני מעביר אותם לידי ביצוע. כחבר אופוזיציה הכי קל לי להעביר אותם כהצעות לסדר, אני אמשיך לשרת את התושבים כי נבחרתי לשרת את הציבור ולא כדי שישרת אותי. מבקש מהתושבים שיפנו אליי בכל נושא שהם רואים לנכון".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק".

 

הצעה לחוגים לחיילים
אייל מושיוב
צילום : באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות