דף הבית / חדשות העיר משני / "המצב נהיה בלתי אפשרי"

"המצב נהיה בלתי אפשרי"

רונן דמארי

 

בסוף השבוע האחרון הגיעו המונים לחוף הים על מנת ליהנות ממזג האוויר הקיצי, כאשר אלו שלא הגיעו בשעה מוקדמת גילו את החניון מלא עד אפס מקום ונאלצו לשוב על עקבותיהם. כעת חוששים תושבים כי המצוקה רק תתגבר על רקע הבנייה במגרשי הכורכר ששימשו לחנייה בעונת הקיץ.

אחת התושבות ציינה כי הפתרון נעוץ בקידום תחבורה ציבורית יעילה לחוף הים בשבתות ובחגים: "הפתרון זה רק תחבורה ציבורית, אין מנוס גם בשבת ובחג, אני מקווה שזה ייצא לפועל. אני מבינה את הציבור הדתי ומכבדת אותו אבל מאחר ורוב התושבים חילוניים, אפשר לספק תחבורה ציבורית בדרכי תחבורה ראשיים מבלי להיכנס לשכונות הדתיות והמסורתיות. אפשר למצוא איזון, אני מקווה שהפתרון הזה בדרך ושהוא יבוצע בקרוב".

"המצב נהיה בלתי אפשרי, אנחנו כתושבי העיר לא יכולים להגיע לחוף שלנו. אין מספיק מקומות חנייה גם ככה ועכשיו כשיבנו על מגרשי הכורכר המצב יהיה עוד יותר גרוע"

תושב אחר הוסיף: "המצב נהיה בלתי אפשרי, אנחנו כתושבי העיר לא יכולים להגיע לחוף שלנו. אין מספיק מקומות חנייה גם ככה ועכשיו כשיבנו על מגרשי הכורכר המצב יהיה עוד יותר גרוע. אנחנו רוצים לבלות עם הילדים והמשפחה פעם בשבוע או שבועיים, אבל המשימה הזו הולכת ונהית מסובכת. אני מקווה שהעירייה תמצא פתרון שיאפשר לנו ליהנות מחוף הים היפה של העיר. עונת הרחצה רק התחילה אם עכשיו זה המצב אז מה יקרה כאן ביולי אוגוסט?".

יצוין כי העירייה בוחנת בימים אלו אפשרות לבנות חניון נוסף וייעודי עבור תושבי ראשון לציון בחלק הצפוני של החוף. הבעיה – האזור המדובר נמצא בשטחה המוניציפלי של בת ים ובבעלות אדם פרטי הדורש סכום כסף גבוה מיוחד עבורו. בתוך כך נבחנות אפשרויות נוספות, ביניהן הרחבת חניונים שהוכשרו לקראת הקיץ הקודם וזאת על מנת להקל על מצוקת החנייה ממנה סובלים תושבי שכונת נווה חוף בחודשי הקיץ. להערכת גורם בכיר בעירייה, בשיא עונת הרחצה מגיעים לחוף ראשל"צ כעשרת אלפים אנשים מדי יום.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר לאחרונה ל"גל גפן": "יש כוונה לבנות חניון באזור הצפוני של רצועת החוף, אבל החלק שניתן לבנות עליו שייך לבת ים. בעירייה שם אמרו לנו שבעיקרון אין בעיה עם המהלך, אבל השטח הזה שייך לאדם פרטי שמבקש הרבה מאוד כסף. אנחנו בודקים עכשיו אפשרויות נוספות איפה אפשר להקים את החניון. החנייה הזו תעזור מאוד בתקופת הקיץ לכל מי שמגיע לשם. יש מצוקת חנייה וזה פוגע בשכונת נווה חוף כי תושבים משכונות אחרות שרוצים לבלות בחוף הים, לא מוצאים מקום חנייה וחונים בשכונת נווה חוף כשהם תופסים מקומות חנייה של תושבי השכונה. כרגע אני מחפש פתרון למצב הזה כדי להוסיף חנייה שתהיה מיועדת רק לתושבי העיר".

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות