דף הבית / חדשות העיר משני / המיזם החברתי "יש לי חבר/ה מיוחד/ת" הגיע לראשון לציון

המיזם החברתי "יש לי חבר/ה מיוחד/ת" הגיע לראשון לציון

רונן דמארי

 

ביום רביעי שעבר התקיים מפגש המשפחות בגן לעברית בעיר אליו הגיעו הילדים ובני משפחותיהם

על הדשא הונחה מחצלת עליה הילדים ישבו ועסקו בפעילות יצירה, רווית עברה בין הילדים וחילקה הפתעות, ד"ר הכהן שוחחה עם ההורים ועיצבה בלונים בהתאם לבקשות הילדים, אחר הוצג המיזם בפני ההורים והתקיים פיקניק משותף , סיכום ופרידה. תגובות ההורים שהשתתפו היו נלהבות ובתקווה למפגשים נוספים והיו גם הורים שהגיעו לפגוש את חברת המועצה מקרוב ולשתף אותה בתחושות ורגשות, בקשת סיוע וגם תודות.

אסנת לינג חברת מנהיגות הורים מהל"ב ציינה: "באתי במיוחד עם נעה להגיד תודה לד"ר הדס הכהן. מקווה שהדס יחד עמנו ההורים נעשה את ההבדל בעיר עבור שילובנו כשווים במערכת החינוך ומחוצה לה. תבורכי הדס והמשיכי להיות קשובה לזעקתינו..".

יעקב קביסה, חבר מנהיגות הורים מהל"ב הוסיף: "אכן ירושלים לא נבנתה ביום אחד , גם קשרים חברתיים לוקח להם זמן להיווצר, מפגש אחד ועוד מפגש יגרמו לאנשים להתחבר, העיקר לא לוותר. מחכה לפגישות הבאות כדי לבנות חברויות. אז בואו בכל הגילים מכל מרחבי העיר".

רווית יפרח-הרוש מנהלת המיזם הביעה שביעות רצון ותקווה שבעתיד יגיעו יותר הורים לילדים רגילים.

ד"ר הכהן סכמה את האירוע וציינה כי הייתה השתתפות יפה של משפחות לילדים במגוון גילאים: "היה כיף ונעים לפגוש את ההורים ולהכיר את הילדים ולהשתובב איתם. ריגשה אותי העובדה שהורים וסבתות לילדים רגילים נענו לקריאה והגיעו. טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה תהיה לנו  לים של סובלנות, הכלה ורצון לשיתוף ויחד עם האחר והשונה".

 

ימין: ד"ר הדס הכהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות