דף הבית / חדשות העיר משני / הותר לפרסום: בעל חברה חשוד לביצוע עבירות מין בנשים מרוסיה ואוקראינה שנשכרו לעבודה בניקיון

הותר לפרסום: בעל חברה חשוד לביצוע עבירות מין בנשים מרוסיה ואוקראינה שנשכרו לעבודה בניקיון

איש עם אזיקים
אילוסטרציה

בעל חברת כוח אדם מראשון לציון עצור במשך למעלה מחודש בחשד לביצוע עבירות מין בנשים מרוסיה ואוקראינה שנשכרו לעבודה בניקיון. יחד עמו נעצרו שניים מעובדי החברה שעל פי החשד היו אמונים על איתור הנשים והבאתם למשרדו של המנכ"ל לצורך קיום יחסי מין. דבר החקירה הותר לפרסום באופן חלקי ביום חמישי שעבר. יצוין כי באישור מיוחד של היועץ המשפטי לממשלה הוארך מעצרו של המנכ"ל במשך למעלה מחודש למרות שטרם הוגש נגדו כתב אישום על מנת לאסוף ראיות נוספות בתיק.

החקירה הסמויה החלה לאחר שלתחנת המשטרה בראשון לציון הגיע מידע על ניצול מיני ועבירות מין קשות שמבוצעות בעובדות בחברה גדולה לשירותי כח אדם ושמירה המעסיקה מאות עובדים. עם התקדמות החקירה וההבנה כי מדובר בתיק המצריך כוח אדם ייעודי, התווספו עשרה חוקרים לתחנה לצורך עבודת איסוף הראיות תחת צו איסור פרסום גורף שניתן על ידי בית המשפט. במסגרת החקירה הסמויה התגבר החשד כי שניים מעובדי החברה היו מודעים למעשיו של המנכ"ל ואף פעלו על מנת לאתר את הנשים אותן תקף מינית במשרדו.

מהחקירה עלה כי הקורבנות גויסו לעבוד כמנקות בחברה. בשלב מסוים, כך עולה מעדותן, הן התבקשו להגיע ולנקות את המשרדים שבהם ישב בעלי החברה. שם לפי החשד הוא ביצע בהן עבירות מין תוך ניצול מרות שכללו מעשים מגונים ובעילת הנשים. עד כה העידו במשטרה שש נשים שנפלו קורבן למעשים, וחלקן אף השתתפו בעימות. בסוף השבוע שעבר קיבלה היחידה החוקרת אישור של היועץ המשפטי לממשלה שנדרש כדי להאריך את המעצר מעבר ל-30 יום. החוקרים ביקשו להשאיר את החשוד במעצר מכיוון שהם מעוניינים להגיע לעוד נשים שנפגעו ונמצאות בחו"ל.

בד בבד הוארך מעצרו של המנכ"ל החשוד בפעם השישית.

יצוין כי במהלך החקירה עלו נגד החשוד המרכזי חשדות לעבירות כלכליות, בהן הלבנת הון. המנכ"ל מכחיש את המעשים המיוחסים לו.

מהמשטרה נמסר כי החשד הוא כי ששלושת העצורים "העסיקו עובדות זרות השוהות בישראל שלא כדין בניגוד לחוק וסחרו בהן לביצוע עבירות מין. עוד עלה מהחקירה חשד לביצוע עבירות כלכליות ועבירות נוספות. החשודים (48,46,41) תושבי הוד השרון, חולון וראשל"צ, נעצרו ב-25 בדצמבר 2019 ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ. מעצרם של החשודים הוארך אתמול בשבעה ימים נוספים, בערעור שנדון בבית המשפט המחוזי בעניינו של אחד החשודים, קיצר בית המשפט את הארכת מעצרו לשישה ימים".

חקירת המשטרה נמשכת.

 

כתב: רונן דמארי 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות