דף הבית / חדשות העיר משני / "ההסעה לבית הספר מסוכנת"

"ההסעה לבית הספר מסוכנת"

מי ליאור

 

לפני כחמש שנים החליטה העירייה בשיתוף משרד החינוך לנתב את תלמידי חטיבות הביניים והתיכון בשכונת נווה חוף, למקיף יא' בנאות שקמה, תוך הסדר עם חברת אגד להקצות מדי יום שני אוטובוסים גדולים להסעת התלמידים.

אם לשני תלמידים במקיף יא': "אין כל הגיון בדבר שילדינו ידחסו במעברים ובין דלתות האוטובוס היחיד, כאשר מדי יום נכונה להם סכנת חיים". עוד הוסיפה כי בסרטון שנחשף בפניה, גילתה שבנה היה אחד הילדים שדלתות האוטובוס כמעט מחצו אותו. "הנהגים מעלים ילדים לאוטובוס תוך שכולם נדחסים בעוד שהנהג סוגר ופותח את הדלתות מספר פעמים על הילדים, ואני שואלת מה היה קורה אילו הדלתות היו נפתחות באמצע נסיעה והתלמידים "המעוכים" היו נופלים ונחבלים? מה היה קורה במצב של בלימה פתאומית? לצערי כיום אין לי ברירה ואני נאלצת להסיע את ילדיי מדי יום לבית הספר ברכבי הפרטי ולאחר לעבודה".

יו"ר מועצת ההורים העירונית ויו"ר ועד ההורים של מקיף יא, רוני עקירב: "גם בשנת הלימודים הקודמת היו מחדלים למרות שני האוטובוסים שהועמדו להסעות התלמידים, שכן אלה הגיעו באיחור". לדבריו, לא אחת כשמגיע האוטובוס בשעות הצהריים בעיקר, הוא אינו עוצר בתחנה וממשיך בדרכו. עקירב טוען כי חברת אגד קיצצה את האוטובוסים מאוטובוס ארוך עם 70 מקומות ישיבה לשני אוטובוסים קטנים עם 50 מקומות וכי בכל יום נשארים תלמידים מאחר שאין להם מקום. הוא מוסיף כי פנה לאחרונה לאחראי ההסעות מטעם העירייה שהודיע לו כי ידיו כבולות בנושא וכי השיקולים הם של אגד בלבד: "דעתי נחרצת  שיש לבטל לגמרי את ההתקשרות עם חברת אגד ולדאוג להסעות מוסדרות של אוטובוסים פרטיים. תלמידי נווה חוף אינם ילדים חורגים ואם העירייה החליטה שהם ילמדו במערב העיר חובה עליה לדאוג להם להסעות מוסדרות ושפויות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא מטופל מול אגד ומשרד התחבורה. עם פנייתנו אליהם, אגד החליפה את האוטובוס הרגיל למפרקי בעל 70 מקומות ישיבה. כמו כן אנו מבקשים להוסיף אוטובוס נוסף".

רוני עקירב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות