דף הבית / חדשות העיר משני / הדלקת נרות חנוכה בסימן "סיכוי שווה לכל ילד" במשפחתון בעיר

הדלקת נרות חנוכה בסימן "סיכוי שווה לכל ילד" במשפחתון בעיר

הזוג מיכאל והדר דהן עם סגן ראש העירייה אבי חיים
הזוג מיכאל והדר דהן עם סגן ראש העירייה אבי חיים

סגן ראש העירייה, אבי חיים, הגיע להדליק נרות חנוכה עם הילדים במשפחתון "פרס נובל"  בסימן "סיכוי שווה לכל ילד". המשפחתון פועל בוילה המשתרעת על שטח של שני דונם שהיא בבעלות העירייה. בבית שמונה חדרים גדולים, חדר טיפולים, פינת אוכל גדולה, סלון, יחידת ההורים וכמובן מטבח ושירותים. לפני כשנתיים שופץ במקום בהיקף של 200 אלף ₪.

המשפחתון, אותו מנהלת משפחת דהן, מיכאל ואשתו הדר יחד עם שלושת ילדיהם,  הוא עבור ילדי ראשון לציון. כיום מתגוררים בו 12 ילדים שהוצאו ממשפחותיהם מסיבות כאלו ואחרות. הילדים מופנים למקום ממינהל לשילוב חברתי בעירייה, כאשר במהלך כל שהותם, עובדות סוציאליות של העירייה מלוות אותם.

זו השנה השנייה שסגן ראש העירייה, אבי חיים, מלווה את ילדי המשפחתון: "אני שמח לחזור לפה, הילדים האלה הם האור והעתיד של ראשון לציון". השנה הייתה מרגשת השנה מהרגיל שכן גם הוריהם של הילדים הצטרפו לחגיגה ובנוסף השתתפה גם מפקחת משרד החינוך. במהלך הערב נהנו המשתתפים מסופגניות ולביבות וכן חידון משעשע באווירת החג. המשפחתון פועל תחת העמותה "המפעל להכשרת ילדי ישראל" וכעת יוצא במבצע גיוס המונים עבור הילדים, במטרה לתת סיכוי שווה לכל הילדים, להתפתח ללמוד ובעתיד להיות עם עתיד ללא גבולות.

ניתן לתרום לפרטי חן בנק:

בנק הפועלים 12 סניף 691 קרית יובל ירושלים חשבון 299080

או בפייסבוקס 051-2262832

נא לציין בזמן העברה: עבור גיוס המונים למשפחתון פרס נובל ראשון לציון.

ישנו טופס 46 לצורכי מס ותישלח קבלה כחוק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות