דף הבית / חדשות העיר משני / האם מתחם הרובע בראשון לציון ישנה את פניו?

האם מתחם הרובע בראשון לציון ישנה את פניו?

רונן דמארי

 

חבר מועצת העיר, אייל מושיוב מציע כי העירייה תאפשר הקמת דירות קטנות ברובע הבילויים של העיר באזור התעשייה הישן. בהצעה נוספת שהעביר הוא הציע כי העירייה תקים מגרשי ספורט במתחם הרובע.

בהצעה שהעביר לראש העיר רז קינסטליך, הוא מציין: "רובע הבילויים בראשון לציון מושך אליו קהל רב מידי יום, כדי לקדם את מתחם הבילויים חשוב שצעירים יתגוררו במקום, שיחיו את הרובע.

בהרבה מקומות בעולם מתחם בילויים הופך גם למרכז חייהם של הצעירים כאלה שמרגישים צעירים ורוצים לחיות ברובע בילויים, כמו שקרה גם בת"א באזור פלורנטין, רחוב דרך יפו- אילת שבעבר היה זה אזור מסחר בלבד וכיום אזור מגורים ובילויים תוסס ומלא חיים, ביום ובלילה.

הצעתי היא לשנות את התב"ע של הרובע לתב"ע המאפשרת הקמת דירות קטנות עד 45 מ"ר, יחידת דיור שימשכו צעירים, סטודנטים ועל ידי כך לעורר את הרובע וליצור חיים ושילוב בין מגורים, עסקים ובילויים".

מושיוב שערך סיורים במתחם אמר ל"גל גפן": "לאחרונה פנה אליי תושב העיר ואחד מבעלי העסקים הוותיקים ברובע דורי עזומי והעלה את הרעיון לשלב מגורים ברובע והובל אותי לבחון את הנושא לעומק. כשדיברנו על הנושא הבנתי את הפוטנציאל ואני חושב שהשימוש בין מגורים לעסקים במתחם בילויים הוא שילוב מנצח שיכול להוביל את המתחם להצלחה יוצאת דופן כמו שאנחנו רואים במקומות אחרים בעולם. מתחם הבילויים של תל אביב הפך להיות תיירותי.

אני חושב שהרובע לא מיצה את הפוטנציאל שלו כמקום בילויים וכאשר נשלב בתוכו גם מגורים המענה יהיה הרבה יותר מקיף. זה יתרום לאטרקטיביות של המקום ויסייע באופן משמעותי למצוקת הדיור".

בהצעה נוספת שהעביר הציע מושיוב להקים במתחם מגרשי ספורט: "ספורט על ענפיו יוצר אחדות, חיבור בריא ויעיל למשתמשיו. ברובע הבילויים חסר משהו שיפיח חיים, שיהפוך את המקום ליותר תוסס וחי ולכן לדעתי אפשר להקים שם מספר מגרשי ספורט (קט רגל, כדור סל), וע"י כך למשוך חבר'ה שיגיעו לשחק במגרשים ויצור חיים במתחם, מהלך זה יגרום למשיכת קהל ובאופן טבעי יעזור לעסקים במקום".

חבר המועצה מציע כי העירייה תפעל להקמת מגרשי ספורט ( קט רגל, כדור סל) במרכז של מתחם הרובע, המגרשים יהיו עם גדרות הניתנות להסרה כאשר יתקייו במקום אירועים ציבוריים.

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא יידון במועצת העיר".

אייל מושיוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות