דף הבית / חדשות העיר משני / ד"ר רעיה ליבוביץ מונתה למנהלת החדשה של המכון האונקולוגי בשמיר אסף הרופא

ד"ר רעיה ליבוביץ מונתה למנהלת החדשה של המכון האונקולוגי בשמיר אסף הרופא

רונן דמארי

 

ד"ר ליבוביץ היא בוגרת תואר שני מחקרי במכון ויצמן, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב וכן בעלת דוקטורט מחקרי ((PhD באוניברסיטת תל אביב. היא סיימה התמחות באונקולוגיה בבית החולים 'שיבא'  ותת-התמחות בטורונטו בתחום גידולי מערכת המין הגברי והשתן.

עד לאחרונה שימשה ד"ר ליבוביץ כמנהלת היחידה לגידולי המין והשתן ב'שיבא' ומנהלת המרפאה לאונקו –גריאטריה (טיפול בסרטן בגיל המבוגר) שם, ומכהנת כחברת סגל בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב.

ד"ר ליבוביץ היא בעלת ניסיון רב במחקר בסיסי וקליני, משמשת כנציגה הישראלית באיגוד האונקו-גריאטרי הבינלאומי ולאחרונה אף ייצגה את ישראל בכנס לקביעת מדיניות הטיפול בסרטן הערמונית , שנערך בעיר באזל בשוויץ.

לד"ר ליבוביץ יש עשרות פרסומים בעיתונות הבינלאומית והיא זכתה בלמעלה מתריסר מענקי מחקר תחרותיים ופרסים בתחום האונקולוגיה, וכן בפרס מיוחד על "אנושיות ברפואה" מטעם בית החולים 'פרינסס מרגרט' בטורונטו.

בין יתר עיסוקיה הרבים, משמשת ד"ר ליבוביץ גם כיועצת בהתנדבות לאגודה למלחמה בסרטן וכמנהלת של הפורום הדיגיטלי ל'רפואה מותאמת אישית' של האגודה.

"המכון האונקולוגי בשמיר מציע לבאים בשעריו טיפול רפואי מקצועי ומתקדם באווירה ביתית, חומלת ואנושית.  אני שמחה להצטרף לצוות הנפלא פה, מתוך אמונה שלכל אחד ואחת ממטופלינו מגיע טיפול אישי, קרוב לבית, המכיר בצרכיהם ורצונותיהם הייחודיים" הדגישה ד"ר ליבוביץ עם כניסתה לתפקיד והוסיפה:  "הלוואי ויבוא יום ולא נזדקק למכונים אונקולוגים בכלל, אך עד שיום זה יגיע, הצוות הרפואי , הסיעודי והפרא-רפואי שבהנהלתי כאן מבטיחים לעשות כל אשר ביכולתנו לטובת בריאותם ורווחתם של מטופלינו ובני משפחותיהם. עבודה רבה עוד לפנינו אך בטוחני כי יחדיו, בשיתוף פעולה, נצליח במשימה" .

ד"ר רעיה ליבוביץ
צילום: דוברות שמיר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות