דף הבית / חדשות העיר משני / דרמה בבניין העירייה

דרמה בבניין העירייה

רונן דמארי

 

עובד עירייה ניסה להתאבד: מאבטחי העירייה הצליחו להשתלט עליו ולהרגיע אותו בטרם יספיק לפגוע בעצמו. עדי ראייה לאירוע הקשה אמרו השבוע ל"גל גפן" כי העובד עלה לקומה החמישית סמוך לשעה שבע בערב ולפתע שלף סכין יפנית וניסה לחתוך את הורידים בידיו, כל זאת כאשר הוא צועק ומציין את מצבו האישי הקשה שהוביל אותו לבצע את המעשה.

סגן ראש העיר, מקסים בביצקי, יצא במהירות לכיוון העובד ובסיוע מאבטחי העירייה הצליח להשתלט עליו ולהניא אותו מלפגוע בעצמו. אחד מעדי הראייה אמר: "זה היה ממש מפחיד. שמענו צעקות ויצאנו מהמשרד וראינו את העובד שבאמת היה במצב לא פשוט בכלל. אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר כי חס וחלילה זה היה יכול להיגמר אחרת. אין ספק שהוא במצוקה וכואב לראות את העובד בצורה כזו. הוא בהחלט צריך לקבל טיפול מתאים כדי שלא יפגע בעצמו חלילה".

בביצקי אמר השבוע ל"גל גפן": "אין ספק שמדובר בעובד במצוקה וטראומה, ואני חושב שהוא אמור לקבל טיפול פסיכולוגי. האבטחה עבדה מאוד יפה, מאבטחי בניין העירייה הגיעו במהירות, גם קב"ט העירייה שהיה בבית באותה שעה הגיע לכאן תוך עשר דקות. חשוב להדגיש שלא הייתה אלימות ושהעובד לא ניסה לתקוף מישהו, הוא כן ניסה לעשות משהו לעצמו. הצלחנו להרגיע אותו ואני מקווה מאוד שנדע לתת לו טיפול פסיכולוגי מטעם העירייה כדי לעזור לו. מדובר בעובד ותיק, לאנשים קורים דברים ואנחנו צריכים לעזור ולתמוך באדם שהשקיע שנים רבות למען העירייה".

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי צילום: רונן דמארי

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות