דף הבית / חדשות העיר משני / דב צור ודורון אוזן מאחדים כוחות

דב צור ודורון אוזן מאחדים כוחות

רונן דמארי

 

אחד הכוחות המשמעותיים במרוץ לראשות העיר ראשון לציון ובמועצת העיר, דורון אוזן, החליט להביע תמיכה בראש העיר המכהן דב צור לקראת הסיבוב השני בשבוע הבא. זאת על אף שאוזן חתם על הסכם עם שלושה מהמועמדים האחרים לפיו יביע תמיכה במועמד שיעלה לסיבוב השני מול צור.

בהודעה משותפת שפרסמו השניים השבוע נאמר: "ראשון לציון הופכת לעיר השלישית בגודלה בישראל. מה שעמד לנגד עינינו בהחלטה לחבור יחד זה רק עתידה של  העיר. זה לא סוד שהשותפות בינינו ידעה מחלוקות, אך החלטנו להתעלות מעל כל אלו ולהישמע לרצון הבוחרים שלנו אשר הפעילו לחץ בימים האחרונים וביקשו הליכה משותפת. בימים האחרונים קיימנו שיחות רבות, ליבנו את המחלוקות ועסקנו באיך יוצאים לדרך שבה דורון יהיה שותף מלא בהנהגת העיר, כסגן וכמ"מ ראשון וזאת לצד שיתוף חברי סיעתו בעשייה בקואליציה. מעל לפוליטיקה, השקענו הרבה מאוד מאמץ בבניית פלטפורמה אשר שמה דגש על תחומי הליבה במצע של דורון, כאשר בראשם דאגה לצעירים ולוותיקי העיר".

 

משה כחלון, שר האוצר: ״אני מברך על הסיכום בין דב צור ודורון אוזן. יש לי הערכה רבה לדב צור. מדובר באחד מראשי הערים הטובים בארץ. דורון הוא כוח עולה ומבטיח בהנהגה המוניציפאלית והשילוב הזה בין שניהם הוא שילוב מנצח לטובת העיר ולטובת תושבי ראשון לציון. אין לי ספק שהשילוב בין המנהיגות המנוסה של דב צור והכישרון המבטיח של דורון יוכיח את עצמו״.

 

צור מסר: "היחסים ביני לבין דורון לא היו חפים מטעויות, אבל פנינו אל העתיד. דורון וסיעתו יהיו שותפים בהנהגה העתידית בראשון לציון. דורון מייצג את המודל הערכי הראוי להנהגה של ראשון. אין לי ספק שדורון מונע מערכים ומתפיסת עולם שכולה נשענת על שירות לציבור ולא על אינטרסים אישיים ובעניין הזה אני גאה שדורון בחר להצטרף אלינו. תושבי ראשון צריכים לדעת שהעיר בידיים בטוחות ואני סמוך ובטוח כי הם לא יפקירו אותה בידי ידיים לא מנוסות".

לדבריו של אוזן: "מה שהנחה אותי בגיבוש ההסכם הוא האחריות הציבורית שלי לתושבי ראשון לציון ולתכנית העבודה שלי. אני שמח כי דב בחר ללכת למהלך הזה מתוך ראיה של שותפות אמתית. במערכת הבחירות נחשפתי להתנהלות מדאיגה מצד קינסטליך. הליכה משותפת אתו היא בניגוד לטובת העיר ואינה מתקבלת על הדעת. למעשה מרגע שהסתיים הסיבוב הראשון התגבשה בליבי החלטה לתמוך בדב לטובת העיר. זה קודם לטובתי האישית. אני קורא לאלפי תומכיי להמשיך לתמוך בי ולהאמין בדרך שלנו. ב – 13.11 מצביעים דב צור, ושומרים על הבית".

קינסטליך מסר בתגובה: "אני מכבד את הצבעתם את תומכי דורון אוזן בסיבוב הראשון. כמוני וכמו תומכיי – ביקשו מצביעי אוזן להביא שינוי לעיר. אוזן הבהיר למצביעיו במהלך מערכת הבחירות מפורשות שלא יתמוך בדב צור והבטיח שילחם בשחיתות של דב. חבירתו של אוזון לדב החשוד בעבירות שוחד חמורות היא פוליטיקה ישנה המהווה תרמית והונאה כנגד מצביעיו. אני קורא לכל מצביעיו של אוזן להצביע לי בסיבוב המכריע על מנת להביא שינוי לעיר".

צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות