דף הבית / חדשות העיר משני / גן בעברית יהפוך למגרש משחקים דיגיטלי

גן בעברית יהפוך למגרש משחקים דיגיטלי

רונן דמארי

 

אוהבים את המשחק "חפש את המטמון"? הדור הבא של המשחק ייצא לדרך בחג השבועות בגן בעברית באמצעות יישום (אפליקציית) ניווט ייעודי שיהפוך את גן בעברית למגרש משחקים דיגיטלי. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לגן בעברית, להוריד, ללא תשלום, את היישום "TOTEM TIME"  באמצעות ברקוד או פשוט לכתוב את שם היישום ולהתחיל לשחק במשחק בסגנון "חפש את המטמון". כל הרפתקה תשלב אתגרי ניווט, חידות, משימות ועובדות חשובות על מדינת ישראל והשפה העברית .

היישום ינווט את השחקנים כמו במשחק מציאות רבודה ברחבי הפארק. היישום יהיה פתוחה לאורך השנה ויכלול שתי חוויות , חוויה אחת שתתעדכן בהתאם לחגי ומועדי ישראל וחוויה אחת שתהיה קבועה ותעסוק בנושא השפה העברית. את הפרויקט מוביל מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון.

ברחבי "גן בעברית" נבחרו מספר מוקדי עניין בהם הוקמו עמודי טוטם שעליהם ילחצו המשתתפים  בכדי לקבל את המשימה, החידה או העובדה. האפליקציה תנווט את השחקנים בין עמודי הטוטם בהתאם למיקומם של המשתתפים ברחבי הפארק.

בין הפעילויות המופיעות ביישום: שאלות כמו  מה שמו של מחייה השפה העברית ? מה התאריך העברי בו הוכרזה מדינת העצמאות, עובדות מעניינות, שאלות הידעת על המצאות ישראליות, משימות מדליקות ואפילו שאלת ראש העירייה, רז קינסטליך, שאמר: "גן בעברית הוקם כדי לתת לשפה העברית את הכבוד הראוי לה. המשחק הדיגיטלי נועד להנגיש לדור הצעיר את השפה העברית ואת ההיסטוריה המפוארת של המדינה בכלל ושל המושבה ראשון לציון בפרט". אגב, את תוצרי המשימות יוכלו המשתתפים לשתף, איך לא, ברשתות החברתיות.

 

גן בעברית, הנו פארק רחב ידיים המבוסס על נושא השפה העברית. בפארק מדשאות, מתקני שעשועים, מתקני כושר, מזרקות, שבילי אופניים, שבילי החלקה אתגריים, בריכה אקולוגית גדולה ובה צמחי מים ודגים. לצד זה כולל הגן מתקנים מיוחדים המוקדשים לשפה העברית.

טוטם טיים בגן בעברית
טוטם טיים בגן בעברית

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות