דף הבית / חדשות העיר משני / "ברוך שעשני אישה"

"ברוך שעשני אישה"

רונן דמארי

יו"ר נעמת במרחב, ד"ר חדווה הלר: "בנעמת מרחב ראשון לציון, אנו מקיימות מידי שנה אירוע לציון היום הבינלאומי למעמד האישה, מתוך מטרה לציין ביום הזה את ההישגים שהושגו למען נשים ועוד יושגו בהמשך הדרך.

השנה בחרנו לציין את יום האישה הבינלאומי במופע של עמית צוק. עמית, אישה טרנסקסואלית, סיפרה את סיפור חייה הלא שגרתי, מלא באתגרים, צחוק ובכי, כאב ואהבה.

עמית אם ל- 4 ילדים ביולוגיים, חייתה עם גלית, אשתו כבעל ואישה מגיל 15. יחד עברו את תקופת הנערות של עמית, את הפציעה הקשה בצבא ואת תהליך הקמת המשפחה שלהם. עמית סיפרה על ילדותה כילד, נער ואישה, איך יצאה מהארון באמצע החיים ועברה ניתוח לשינוי מין מגבר לאישה. בסיפורה המרגש של עמית נחשפנו להתמודדות עם תבניות ודעות קדומות, את קבלת האחר והשונה ואת עשייתה ופועלה בקהילה הטרנסג'נדרית, בארץ ובעולם.

עוד מוסיפה חדווה ואומרת: "עלינו, הנשים, לזכור תמיד לתת לקול שלנו להישמע, לדעת שיש בנו את הכוח לנווט את חיינו, לגדול, לצמוח ולהיות כל מה שאי פעם חלמנו להיות.

אני מודה לאביטל גולדברג המתנדבת שלנו בנעמת, לויקי רובל, רכזת הלשכה המשפטית והקהילה ותודה אישית לכל אחת ואחת מהנשים שהיו איתנו בערב מיוחד זה".

חדווה הלר ועמית צוק
חדווה הלר ועמית צוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות