דף הבית / חדשות העיר משני / בכל ימי שלישי ביולי: מסיבות הגן ליד הבית

בכל ימי שלישי ביולי: מסיבות הגן ליד הבית

רונן דמארי  

 

במהלך חודש יולי, החל מה 9.7 יתקיימו מדי יום שלישי ב-19 גינות ציבוריות בראשון לציון מסיבות גן חווייתיות הכוללות שלל בילויים ואטרקציות ביניהן הצגות של מיטב כוכבי הילדים, שעות סיפור, משחקים חווייתיים, סדנאות יצירה וסדנאות מוסיקה, מתקני ספורט, תחרות ציור עירונית וכמובן מתנפחים יבשים ורטובים. מסיבות הגן, בהובלת החברה העירונית, יתקיימו בין השעות 17:30-19:30, הכניסה חופשית.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר: "חופשת הקיץ היא הנאה רבה לילדים, אבל מצד שני היא גם תקופה שבה ההורים מתקשים למצוא תעסוקה לילדים, שלא לדבר על ההוצאות הרבות. אנחנו מבינים את ההורים ולכן מסיבות הגן נועדו לתת את המענה לכך. הופעות, פעילויות  וסדנאות ליד הבית ללא כל עלות".

בין כוכבי הילדים שיופיעו השנה במסיבות ניתן יהיה למצוא את תותי גיבורת העל, הילה הכל יכולה, דור הגיבור, תלתלית וזוקו, ציקולוקו, זיו ילד הקריוקי וכמו כן יתקיימו שלל הצגות ילדים המשלבות שירים אהובים. בין האטרקציות וההפתעות הרבות שיחכו לילדים בגינות השונות יהיו: מתחם תיפוף, מתחמי משחקים של פעם, עמדות ציורי פנים ונצנצים, מתחמי באולינג, סדנת קרקס, שעות סיפור, מתקני לונה פארק, משחקי רצפה ,סדנת מדע, סדנאות יצירת כלי נגינה, מתנפחים יבשים ורטובים ועוד.

בתאריך 16.7 תתקיים בכל הגינות תחרות ציור עירונית בנושא "ראשון לציון -העיר שלי" בה יוזמנו הילדים לצייר על כני ציור אשר יוצבו בכל אחת מהגינות.

מסיבות הגן יתקיימו בגינות הציבוריות הבאות: שיכון המזרח-גן שער למזרח, גני ראשון-גן מגדל המים, נעורים-שדרה מרכזית, רמב"ם- גן טרפז צבי פרנק, נווה הדרים-גן מזי"א, נחלת יהודה-גן אדיט, שכונת רמז- גן זמסקי, כצנלסון-גן המעיין, אברמוביץ-גן הברושים, גן נחום- גן רופין, שקמה, פרס נובל-גן פרס נובל, כרמים-גן הזיכרון, נאות אשלים, רמת אליהו-גן מנשה, קריית גנים-גן אופירה נבון, קריית ראשון, נווה חוף-גן יונתן ופארק נווה ים.

 

בעירייה מציינים כי מדי שנה פוקדים את מסיבות הגן עשרות אלפי תושבים וכי מטרת מסיבות הגן היא לספק לילדי העיר פעילויות איכותיות וקהילתיות ללא תשלום בשעות אחר הצהריים בחופשת הקיץ, בעשרות הגינות הציבוריות שחידש אגף פיתוח נופי בעיריית ראשון לציון.

 

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף כי השנה התווספו סדנאות רבות אשר לצד האטרקציות הרבות גם מעשירות את הילדים כמו סדנת מדע, סדנת הכנת כלי נגינה ועוד. כמו כן, על מנת להתמודד עם החום, גם השנה יופעלו מתנפחים רטובים.

 

צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות