דף הבית / חדשות העיר משני / ארגון בית אקשטיין קיים אירוע הוקרה בראשון לציון בו הצדיע לחברות במשק הישראלי על העסקת אנשים עם מוגבלויות

ארגון בית אקשטיין קיים אירוע הוקרה בראשון לציון בו הצדיע לחברות במשק הישראלי על העסקת אנשים עם מוגבלויות

באירוע, שהתקיים בהיכל התרבות ראשון-לציון, נכחו כ-70 מנהלים בכירים, כמו כן דיירי מסגרות הארגון המשולבים ומועסקים בחברות השונות. המשתתפים התרגשו לצפות במקהלת "אשקולות הדרום" – מקהלה ייצוגית של בית אקשטיין הכוללת אנשי צוות ומקבלי שירותים עם מוגבלויות, המעניקה הזדמנות לשירה שווה ומאפשרת ליצור יחד חוויה מוסיקלית ייחודית בה כולם מרגישים בקבוצת השווים.

את הנחיית האירוע המוקיר תודה למעסיקים וללקוחות העסקיים, הנחו בשניים יעל וייס, מנהלת אשכול דרום בבית אקשטיין ועמרי מאירוביץ, בן 22 מראשון לציון המאובחן על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, אשר אחרי שלוש שנים של עבודה והכשרה במרכז התעסוקה של בית אקשטיין בראשון לציון, השתלב כעובד בערוץ הטלוויזיה קשת. סיפורו האישי, מהווה מקור השראה ומראה כיצד השתלבות בשוק התעסוקה תורמת רבות לאנשים עם מוגבלויות, משפרת את איכות חייהם, מעניקה להם ביטחון עצמי ומקנה תחושת עצמאות.

האירוע התקיים במעמד יגאל נחתומי מנכ"ל ארגון בית אקשטיין מקבוצת דנאל, מ"מ וסגן ראש העיר מחזיק תיק הרווחה בראשון לציון מר מוטי עג'מי, חברת הכנסת קארין אלהרר, ויויאן אזרן מנהלת אגף בכיר קהילה במנהל מוגבלויות, היזם אמיר גולדשטיין, שלי סולומון ממונה על העסקת אנשים עם מוגבלות והגיוון התעסוקתי בבנק הפועלים, נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק פועלים ועוד.

יגאל נחתומי, מנכ"ל בית אקשטיין מקבוצת דנאל, אמר: "עבודה, ובמיוחד עבור אנשים עם מוגבלויות, מהווה גורם מרכזי בחייהם, ומאפשרת להם לבנות ביטחון עצמי, להקנות להם עצמאות ולסייע ביצירת אמון וקשרים חברתיים שמובילים לשיפור משמעותי באיכות חייהם ושילובם בקהילה. אנו רואים ערך עליון בעשייה שלכם המעסיקים, השותפים שלנו לדרך, לשילובם של אנשים עם מוגבלות בקהילה. מרגש מאוד לראות את החשיבות שמעניקות כל-כך הרבה חברות במשק הישראלי להעסקת אנשים עם מוגבלויות".

מוטי עג'מי, מ"מ וסגן ראש העיר ראשון לציון: "מרכזי התעסוקה של בית אקשטיין נותנים שרות לאנשים עם מוגבלות ומכשירים אותם להשתלב בשוק החופשי כחלק מהקהילה והחברה הישראלית. אנחנו מודים למעסיקים השונים שמקבלים את המועסקים שלנו לעבודה, עוטפים אותם ונותנים להם משרות משמעותיות .את המועסקים מלוות רכזות השמה שמגיעות באופן קבוע לכל המעסיקים. אני מודה גם לאנשים בכל אותם מקומות עבודה שמלווים את העובדים ומעלים את מודעות לחשיבות השילוב של אנשים עם מוגבלות במקומות עבודה בשוק החופשי והתרומה של השילוב הזה לאיכות החיים וההתקדמות של האנשים."

בית אקשטיין
צילום : אמיר בן חיים

 

לדברי ח"כ קארין אלהרר: "המעסיקים במשק הישראלי יושבים על אחד הצירים המשמעותיים והחשובים ביותר בדרך לשילוב המלא של אוכלוסיית האנשים עם המוגבלויות בחברה הישראלית. הדלתות שאתם פותחים, האפשרויות שאתם מעניקים לאנשים עם המוגבלויות, לא מתמצות במסגרת עבודה, בשגרה או בפרנסה. מדובר בשער אמיתי לחברה השוויונית שאנו שואפים להיות. השפה במדינת ישראל של שנת 2019 היא שפת השילוב- ולכם, המעסיקים, תפקיד מרכזי בלימוד שפה זו".

בית אקשטיין מקבוצת דנאל, מספק שירותי חינוך, דיור, תעסוקה ופיתוח קריירה לאנשים עם מוגבלויות. בראשון לציון פועל מרכז תעסוקה והשמה לאנשים עם מוגבלויות של בית אקשטיין. המרכז מקנה ערכי עבודה ומכשיר לקראת אפשרויות תעסוקה שונות, תוך ליווי ותמיכה של כל עובד על פי צרכיו, מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, באמצעות תעסוקה מתאימה על רצף השירותים, כמו כן בעיר שתי מסגרות דיור בהם שוהים דיירים על הרצף ברמות תפקוד שונות ודירה ייחודית בבניין מגורים.

 

בית אקשטיין
צילום : אמיר בן חיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות