דף הבית / חדשות העיר משני / "אני מתכוון לנצח בכל מקרה"

"אני מתכוון לנצח בכל מקרה"

רונן דמארי

 

בבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר הגיע רז קינסטליך למקום השני במספר הקולות לראשות העיר וזכה להישג יפה של ארבעה מנדטים במועצה.

בימים אלו הוא מנסה לגבש את הקואליציה העתידית שלו, אותה הוא מכנה "קואליציית השינוי" ולשכנע כמה שיותר חברי מועצה וראשי רשימות להביע בו תמיכה פומבית. מספר ימים לפני ההתמודדות המכריעה הוא מספר ל"גל גפן" על תחושותיו, על התוכניות לעתיד ומפציר במתלבטים לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית.

-רז, כיצד אתה מסכם את הסיבוב הראשון? אתה מרוצה מהתוצאה?

"בהחלט. העובדה ש-70 אחוז מתושבי העיר הצביעו הלכה למעשה נגד דב צור וביקשו להביא שינוי לעיר ולעירייה אומרת הכל. יש ציבור אדיר, עצום, רוב מכריע של תושבים שמבקשים שינוי בעיר. אני מאמין שאנצח בסיבוב השני ואביא את השינוי המיוחל".

-אחת הטענות העיקריות שנשמעות נגדך הן שאין לך ניסיון ניהולי במידה מספקת לעומת ראש העיר המכהן דב צור. מה תאמר לאנשים הטוענים זאת?

"אני מגיע עם ניסיון של 15 שנים כחבר מועצה, סגן ראש עיר, מ"מ ומשנה לראש עיר. אין הרבה ראשי ערים שנבחרים לכהונה עם ניסיון כל כך ארוך ורלוונטי כמו הניסיון שלי. דב צור חושש משינוי ויודע שלי יש את היכולות להביא אותו. זו הסיבה שהוא טוען את מה שהוא טוען. אגב, צור עצמו נבחר לראשות העיר עם ניסיון פחות משלי באופן משמעותי. דב היה מרבית הזמן חבר אופוזיציה שרק תקף וביקר ולא ניהל, כמוני, תקציבים אדירים, פרויקטים ועובדים רבים. את הטענות בעניין העדר ניסיון טען יעקב טרנר בבאר שבע נגד סגנו, רוביק דנילוביץ', בעת שהתמודד נגדו. היום רוביק נחשב לאחד מראשי הערים הטובים במדינה, ואני בטוח שאהיה ראש עירייה מצוין".

-במחנה צור טוענים כי ביטלת פעמיים עימות מצולם מולו, וכי אתה חושש להתייצב מולו ומעדיף להעביר מסרים בדרך שבה לא ניתן לעמת אותך עם נתונים שגויים

"החלטתי להקדיש את מלוא פרק הזמן שנותר עד הבחירות כדי להיפגש עם עוד ועוד תושבים ולהציג בפניהם את תוכניותיי וחזוני לראשון לציון. אני סבור שתושבי העיר שבעו ממסע ההשמצות וההכפשות של דב צור והאמת היא שאין לי זמן פנוי כדי לשמוע עוד מגידופיו הנמוכים של צור. אני מעדיף להיפגש עם תושבי העיר שמבקשים לפגוש אותי – ולשמחתי יש רבים כאלה – על מנת להציג לעומק את תוכניותיי בתחומים השונים".

-מה הדבר הראשון שבכוונתך לעשות עם כניסתך לתפקיד במידה ותיבחר?

"אני מתכוון לבטל את פרויקט הארנה. מדובר בהוצאה של מאות מיליוני שקלים מכספי התושבים על פרויקט ראוותני, מיותר ובזבזני. הכסף יועבר באופן מיידי לתושבים לשדרוג והקמת בתי ספר וגני ילדים, לתשתיות, כבישים ועוד. זה ההבדל המשמעותי בתפיסת העולם ביני ובין דב צור. העירייה בראשותי תפנה את עיקר המשאבים לתושבים ולא לפרויקטים שמצטלמים יפה בעיתון, אבל לא תורמים דבר לתושבי העיר שמשלמים מיסים יקרים לעירייה"

-לפני כשבועיים נחתם הסכם בינך ובין שלושה מהמועמדים האחרים לראשות העיר. עד עתה ליאל היא היחידה שכיבדה אותו. מה תאמר לדורון אוזן ולאסף דעבול?

"אני מאמין ומקווה שגם האחרים יעשו זאת, ואני מתכוון לנצח בכל מקרה".

-מה תאמר לתושבים המתלבטים אם לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית?

"הבחירה ביום שלישי הקרוב פשוטה: מנהיגות ישנה ועייפה, של ראש עיר שחשוד בפלילים ובקבלת שוחד, ומעדיף את טובת העסקנים והמקורבים על פני הציבור או מנהיגות חדשה, אנרגטית, נקייה וישרה שתביא עתיד טוב יותר לעיר".

-איזה מסר תרצה להעביר לציבור הבוחרים לקראת הסיבוב השני ביום שלישי הקרוב?

"ראשון לציון צריכה שינוי בתפיסת העולם, במנהיגות ובניהול. אני מלא אנרגיה להתחיל לעבוד למען הציבור ואני מבקש את תמיכת הציבור על מנת להביא לעיר את השינוי המיוחל".

רז קינסטליק. צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות