דף הבית / חדשות העיר משני / אחרי יגאל בשן: תושבים מבקשים להנציח את זוהר ארגוב בשיכון המזרח

אחרי יגאל בשן: תושבים מבקשים להנציח את זוהר ארגוב בשיכון המזרח

תושבים בשכונת שיכון המזרח בראשון לציון מבקשים כי העירייה תפעל להנצחתו של יליד השכונה הזמר זוהר ארגוב (עורקבי). הבקשה של התושבים שעלתה במהלך השנים שבה ומקבלת משנה תוקף לאחרונה על רקע החלטת העירייה להנציח את הזמר יגאל בשן בקריאת רחוב על שמו.

כעת הם מבקשים כי העירייה תפעל גם להנצחתו של ארגוב באחד הרחובות של השכונות החדשות הנבנות בעיר.

פעיל הציבור יהודה נקיס, אמר השבוע ל"גל גפן": "הבנו שהעירייה דואגת להנציח את יגאל בשן ולקרוא רחוב על שמו, זה מבורך בפני עצמו אבל בשיכון יש התמרמרות גדולה על כך שלא מנציחים את זוהר ארגוב. למה לעשות איפה ואיפה? זוהר היה אחד הזמרים הגדולים בתולדות המדינה והרבה תושבים רוצים להנציח את השם שלו. מדובר בזמר משכמו ומעלה שיש לו אהדה בכל הארץ ועד היום מנגנים את השירים שלו בלי הפסקה. לא משנה לנו אם ההנצחה לא תהיה בשכונה שלנו אבל לפחות שיהיה בראשון לציון אמורות לקום שכונות חדשות אז אני מבקש שקברניטי העירייה ישקול בכובד ראש להנציח את זוהר ארגוב ולהביא לידי ביטוי את רצונם של תושבי השכונה שמחכים להנצחה שלו כבר הרבה מאוד זמן".

תושבת השכונה אורנה סאלם הוסיפה: "אנחנו מחכים כבר הרבה זמן להנצחה של זוהר שהיה זמר אהוד מאוד עם קול בלתי נשכח. הוא עשה כמה החלטות לא טובות במהלך חייו אבל לא צריך למחוק אותו, הגיע הזמן שהעירייה תתן לו את הכבוד הראוי ותדאג להנציח את זכרו אחרי כל כך הרבה שנים". יצוין כי הצעות להנצחתו של ארגוב הונחו על שולחן העירייה בעבר, אולם בסופו של דבר הן לא התממשו בעיקר בעקבות החשש מהאופן שבו הדבר יתקבל בציבור על רקע התמכרותו של הזמר המנוח לסמים קשים שהובילה לסיום הקריירה המפוארת שלו בטרם עת.

יהודה נקיס
יהודה נקיס

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות