דף הבית / חדשות העיר משני / אומרים תודה למתנדבים

אומרים תודה למתנדבים

ראש העיר, יצחק נאדר ניצול שואה המתנדב במרכז חינוכי שיקומי ועדי זהר
ראש העיר, יצחק נאדר ניצול שואה המתנדב במרכז חינוכי שיקומי ועדי זהר

מאה מתנדבים שונים הפעילים למען הקהילה במסגרות שונות בראשון לציון הגיעו ביום ראשון השבוע לערב מיוחד בו נמסרה להם תעודת הוקרה מיוחדת על פועלם. את הערב שהתקיים במעמד ראש העיר, רז קינסטליך, יזמה הפעילה החברתית עדי זהר שבמהלך השנה האחרונה הובילה פרויקט במסגרתו בחרה מאה תושבים הפעילים למען הקהילה.

לערב הגיעו בין היתר גם סגן ראש העיר, מקסים בביצקי, המשנה לראש העיר עידן מזרחי ומנכ"ל אקי"ם ראשל"צ צדוק לוי.

זהר אמרה השבוע ל"גל גפן": "הרעיון לערב התחיל בפרויקט שערכתי בפורום התושבים- "100 תושבים למען הקהילה" רציתי נורא לפרגן למתנדבים בעיר ויש כל כך הרבה שעושים ונותנים ותורמים. בחרתי 100 ואחד מהם, אייל בז׳רנו, פנה אליי עם הרעיון לערב הוקרה לאותם אנשים מדהימים. שאלתי את ראש העיר והוא הסכים ומכאן התחיל חודש אינטנסיבי של הכנות – מיקום, תעודות, הזמנות, טלפונים עד הערב עצמו. הערב עצמו היה מאוד מרגש. כולם כל כך שמחו ופירגנו כך שזה היה באמת שווה את ההשקעה".

איך נבחרו מאה המתנדבים והמתנדבות שזכו לתעודת הוקרה?

"את חלקם אני מכירה מהפעילות שלי ברחבי העיר, חלקם נבחרו לאחר המלצות שקיבלתי מתושבים שונים תושב והתייעצויות עם גורמים נוספים, חלקם פנו אליי בעצמם. המתנדבים והמתנדבות מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הגילאים כאשר המשותף לכולם היא העשייה למען תושבי העיר. אני חושבת שהתנדבות זה דבר מאוד מבורך ואני מתכוונת לזה אני רוצה לעשות פרויקטים כאלו גם בעתיד ולשלב עוד מתנדבים. אני מקווה שזה יהפוך למסורת ושנוכל לקיים אירועים כאלו גם בעתיד".

כתב: רונן דמארי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות