דף הבית / חדשות העיר משני / אוהבים לכתוב למגירה?

אוהבים לכתוב למגירה?

היום (7.10.18) יוצא לדרך פרויקט 'ראשון כותבת' בו הספריות והכותרים בעיר יארחו את מיטב היוצרים והכותבים הישראליים. אם אתם אוהבים לכתוב למגירה, אם תמיד רציתם לכתוב ולא העזתם וגם אם אתם לא יודעים לאיזה סגנון אתם מתחברים, רשת כותר ראשון מזמינה אתכם לשבוע שמוקדש כולו לכתיבה. למעשה מדובר במרתון של סדנאות כתיבה בשיתוף פעולה עם אתר 'עברית'.

במהלך השבוע יתקיימו סדנאות כתיבה עם טובי הסופרים והיוצרים בישראל הכותבים בסגנונות שונים, בהם אילן שיינפלד, טל גורדון, שהרה בלאו, אשכול נבו, יונתן יבין, יובל אברמוביץ, מנוחה פוקס, מרים קוץ ורועי חסן. הסיפורים שיכתבו על ידי המשתתפים יקובצו לספר דיגיטלי שיהיה זמין להורדה בחינם באתר 'עברית' ויופץ בקרב קהל קוראים רחב. משך כל סדנה כ-3 שעות ועלותה למשתתף 30 ₪. ניתן להירשם באתר האינטרנט של כותר בכתובת: https://www.kotar-rishon-lezion.org.il/events-category

מנהלת רשת כותר ראשון, נועה מיכאלי לוי "באופן טבעי, מקום ההתרחשות של כתיבה מתאפשר בספרייה. מדפי הספרים מהווים השראה ומילים כתובות עוטפות את היוצר והיצירה. אנו מזמינים את התושבים להגיע לסדנאות שיועברו על ידי טובי הסופרים והכותבים ולטעום טעימה קטנה מתהליך הכתיבה וההשראה לו".

הסדנאות הראשונות יחלו היום בשעה 18:30 בסדנה לכתיבת זיכרונות עם אילן שיינפלד שיתקיים בכותר ראשון תרמ"ב וסדנת פזמונאות עם טל גורדון בספריית רוזן.

צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות