דף הבית / חדשות העיר משני / אהבה זה כואב

אהבה זה כואב

רונן דמארי

 

בני הזוג בשנות השלושים לחייהם הורים לילד משותף בן שנתיים ובימים אלו מצויים בעיצומו של הליך גירושין. מכתב האישום שהוגש נגד הבעל עולה כי בחודש ספטמבר האחרון במהלך ויכוח בין השניים, דחף הנאשם נייר ספוג לפיה של אשתו ואיים עליה באומרו שצריך להשתיק אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי באמצע חודש נובמבר תקף הנאשם את אשתו בכך שדחף אותה אל עבר השיש במטבח וכתוצאה מכך היא נפלה ונחבלה מהשיש ומהרצפה.

אישום נוסף המיוחס לבעל נוגע לחודש אפריל שעבר, כאשר במהלך ויכוח בין השניים הנאשם סובב צרור מפתחות על ידה של אשתו. הוא מואשם בעבירות של תקיפה סתם בן זוג ואיומים.

במקביל גם האשה עומדת לדין – מכתב האישום שהוגש נגדה עולה כי בחודש דצמבר האחרון ישב הבעל על הספה בביתם ולגם מכוס שתייה בעודו משוחח עם הנאשמת על הליך הגירושין ביניהם. במהלך חילופי הדברים ביניהם התקרבה הנאשמת אל בעלה, דחפה אותו וכתוצאה מכך נפלה מידו כוס השתייה ונשברה.

הבעל הכין לעצמו כוס שתייה נוספת ויצא מהבית המשותף. אלא שהנאשמת לא ויתרה ויצאה אחר הבעל. בכתב האישום מצוין כי למרות שהפציר בה שלא לעשות זאת, האשה התקרבה אליו יתר על המידה. משהנאשמת לא שעתה לאזהרותיו של הבעל והמשיכה להתקרב אליו, הבעל שפך עליה את תכולת כוס השתייה החזיק בידו. הנאשמת תקפה את הבעל בכך שהכתה במצחו באמצעות צרור מפתחות שהחזיקה בידה וגרמה לחתך מדמם במצחו.

כתב האישום נגד האשה מייחס לה תקיפה נוספת, כאשר בחודש אוקטובר האחרון הכתה את בעלה במהלך ויכוח על רקע הערותיו שהיא לא אמא טובה. היא מואשמת בתקיפת בן זוג הגורמת חבלה של ממש ובתקיפה סתם בן זוג. משפטם של בני הזוג צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אילוסטרציה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות