n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / כדורסל: ממשיכים לחמם מנועים

כדורסל: ממשיכים לחמם מנועים

מכבי ראשון לציון חזרה לשגרת אימונים ובמקביל הוחלט על סיום עונת המשחקים של מחלקות הנוער

חוזרים לכושר- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

קבוצת הבוגרים שתחזור לפעילות בעוד שבוע וחצי כשתפגוש את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב השני, ואחר כך למשחקי הבית העליון, ממשיכה להתאמן במרץ לקראת החזרה המחודשת למשחקים.

עוד לפני המפגש מול ירושלים, היא צפויה לשחק משחק הכנה אחד לפחות, מול נס ציונה ביום שלישי הקרוב במגרש המושבה של השכנה.

בשבוע שעבר, הודיע איגוד הכדורסל באופן רשמי על סיום העונה של כל מחלקות הנוער בליגת בישראל. קבוצות המועדון, הגיעו להישגים מצוינים במהלך העונה שנקטעה ובין היתר קבוצת נוער על סיימה במקום הראשון עם מאזן של 16 ניצחונות ללא הפסדים, נוער ארצית חגג עלייה ללאומית מהמקום הראשון, נערים א' סיימו במקום השני, קבוצת ילדים א', של ליגת ה-NBA JR סיימה במקום הראשון וקבוצת אלון סיימה במקום השני ואף העפילה לחצי גמר גביע המדינה שלצערה לא יתקיים.

במכבי ראשון לציון מסרו: "אי היכולת לסיים את העונה גרמה לאכזבה בקרב השחקנים, המאמנים, ההורים והמערכת שתומכת מסביב. עם זאת עלינו להרים את הראש ולהמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר ולהגיע לעונה הבאה חזקים יותר ונחושים יותר. הדבר החשוב ביותר הוא שכולם יהיו בריאים".

(בתמונה: שחקני מכבי ראשון לציון באימון. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שלמה רז צילום מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה

הניווט שלפני הסערה

תפריט נגישות