n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / כדורגל: בצליעה אל הפלייאוף

כדורגל: בצליעה אל הפלייאוף

הפועל ראשון לציון השיגה רק שתי נקודות בשני המשחקים האחרונים לפני הפלייאוף

הפועל ראשון לציון באימון השבוע- צילום דוברות הפועל ראשון לציון

אחרי התיקו הביתי מול אשקלון מהתחתית במשחק שבישר את חזרת הליגה הלאומית למגרשים, יצאה הקבוצה של מנחם קורצקי למשחק חוץ מול אום אל פאחם בתקווה גם לרשום ניצחון ראשון מאז החזרה למשחקים, אך גם המשחק הזה הסתיים בתיקו 1:1 וגם הפעם איבדה הקבוצה יתרון אחרי שאנאס דאבור העלה את הכתומים ליתרון 1:0 בדקה ה- 75, יתרון שהחזיק ארבע דקות בלבד.

למזלה של ראשון לציון, הקבוצות הדולקות אחריה- קטמון ירושלים ובני סכנין, הפסידו במקביל את משחקיהן ובעקבות כך למרות התוצאה המאכזבת, הקבוצה דווקא הגדילה את יתרונה במקום השני ותיכנס למשחקי הפלייאוף כשהיא רחוקה חמש נקודות מהמקום השלישי בו נמצאת כרגע ירושלים.

הערב (חמישי) ייפתחו משחקי הפלייאוף העליון כשראשון לציון תארח את כפר קאסם בתקווה להשיג שלוש נקודות שייתנו לה הרבה שקט, רגע לפני משחק העונה מול המוליכה מפתח תקווה. המטרה של ראשון לציון היא ברורה- לשמור על המקום השני ולהצטרף בסוף העונה אל מכבי פתח תקווה המדורגת ראשונה ולא עוצרת, בדרך הבטוחה לליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ludmilag

בספרינט אל הניצחון

תפריט נגישות