n
דף הבית / ראשון-לציון / ראשון לציון עסקים מומלצים / שיווק במדיה החברתית: מגדילים את החשיפה

שיווק במדיה החברתית: מגדילים את החשיפה

עבור כל עסק באשר הוא בניית אתר אינטרנט הוא בגדר חובה, אך לאור התחרות הרבה השוררת ברחבי האינטרנט, כדי להיחשף באמת יש צורך בהרבה יותר מכך

שיווק במדיה
צילום: FREEPIK

אחת מנישות השיווק הנפוצות הקיימות היום היא שיווק באמצעות המדיה החברתית. רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב או טוויטר כבשו כבר מזמן את הרשת וכעת על כל בעל עסק מוטלת האחריות לנצל את הרשתות האלה לטובתו.

כך תקדמו את העניינים במדיה

קידום במדיה דורש מומחיות מיוחדת, כך שכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים בתחום על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אך בינתיים, כדאי לשים לב לכמה נקודות משמעותיות כאשר מתכוונים לשווק במדיה החברתית:

  1. מומלץ להשקיע ברשת חברתית אחת.

קידום ברשת חברתית דורש השקעה ומעקב. עליכם לעקוב באופן תמידי אחרי הפוסטים ולדאוג להיות פעילים. היות שלא פעם מדובר במשרה מלאה, מומלץ לבחור רשת מובילה אחת ולרכז בה את הפרסום. מטבע הדברים, לפעמים רשת חברתית אחת מתאימה יותר מהשנייה. על ידי ניסוי ותעייה ניתן לגלות מה הכי מתאים לכם.

  1. מהו זמן הפרסום הנכון עבורכם?

ברשתות החברתיות תזמון פוסטים הוא שם המשחק. יש צורך לבצע מחקר שיקבע מהו הזמן הטוב ביותר לתזמון הפוסטים שלכם, כדי שהחשיפה אליהם תהיה מירבית.

  1. מה תהיה תדירות הפרסום?

לצד תזמון הפוסטים, חשוב לקבוע תדירות רצויה. לא מומלץ "להפציץ" את הרשת בפוסטים יום יומיים שרק יעייפו את הגולשים. אך פרסום של פוסטים אחת לכמה ימים או פעם בשבוע יכול לעשות את כל האפקט.

  1. הדגישו את האיכות.

ברשתות החברתיות עוברים פוסטים רבים מדיי יום ביומו. אם תפרסמו פוסט שגרתי למדיי, הוא עלול "להיבלע" בתוך הפוסטים השונים שמפרסמים משתמשים ואולי גם החברות המתחרות שלכם. על כן, מומלץ להשקיע זמן ומאמץ בפוסט ולנסח אותו כראוי. כדאי גם ליצור פוסטים ויראליים הכוללים תמונות וסרטונים שיחדרו ללב הגולשים ויגרמו להם לשתף אותם.

  1. שמרו על ייחודיות.

בעולם של פוסטים רבים כל כך, הגולשים מחפשים את ייחודיותו של כל עסק. בעת העלאת הפוסטים השתדלו להדגיש את הייחודיות שלכם. כלומר, מה אתם יכולים לתת לעומת אחרים ואיך זה בא לידי ביטוי בחיי היום יום.

  1. שתפו חוויות אישיות.

גולשים ירגישו שהם מתחברים אליכם יותר ויותר אם תשתפו אותם במה שקורה מאחורי הקלעים של העסק: באירועים חברתיים, במשרד או בהפסקה של העובדים.

  1. אל תשכחו לעקוב אחר התוצאות.

פרסום ברשתות החברתיות דורש מעקב תמידי. רק באמצעות מעקב צמוד תוכלו לראות אילו פוסטים עובדים ואילו קצת פחות, ובדרך זו לשדרג את מיומנות הפרסום ברשת.

  1. שמרו על קשר עם המגיבים.

ברגע שאתם מעלים פוסט, אל "תיעלמו" למשתמשים. אם אתם רואים שהם מתחילים להגיב, הגיבו גם אתם בחזרה, תודו על ההתייחסות והראו שאכפת לכם מהמשתמשים. כי אחרי הכול, המשתמש של היום הוא הלקוח של מחר.

לא משווקים לבד

כבר אמרנו שקידום במדיה החברתית דורש ידע מוקדם, ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית בתחום. הכירו את ווינר מרקטינג. המנכ"ל שלה, יואב עוז, הקים את החברה על מנת לסייע לבעלי המקצועות החופשיים לקדם את העסק שלהם ברשתות החברתיות. עסק קטן שמרגיש שהוא "נבלע" ברשת האינטרנט הגדולה, מוזמן בחום לפנות לצוות של ווינר מרקטינג ולקבל בתמורה ליווי אישי לאורך כל הדרך, ייעוץ מיידי וניתוח של המצב הקיים תוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר. שלב אחר שלב יעבוד הצוות עם הלקוח, על מנת להשיג נוכחות משמעותית ברשת שתשנה את פני התמונה ותוביל לתוצאות הרצויות.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נורית בר. צילום: מלי אפרתי

"אנשים אמרו לי שהם לא סובלים ספורט. הם רק באו אליי והתאהבו"

תפריט נגישות