n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / זה הזמן להתחדש – ד"ר בלה בנוב

זה הזמן להתחדש – ד"ר בלה בנוב

עם התחושה של תום ימי הקורונה ואחרי חודשיים של סגר בבתים, חזרו אזרחי ישראל לרחובות לעשות את מה שהם אוהבים. חלקם לא תמיד אוהבים את מה שהם רואים במראה ובעקבות הפתיחה המחודשת של מכוני הרפואה האסתטית המתקדמת, גל גפן בדק ומצא כי ד''ר בלה בנוב מראשון לציון תעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר.

ד''ר בלה בנוב. רפואה אסתטית
ד''ר בלה בנוב. רפואה אסתטית

בעידן המודרני של 2020 ניתן לשפר את המראה בצורה ניכרת ללא ניתוחים פולשניים, אלא על ידי הזרקות שבקושי משאירים סימנים ומאפשרים חזרה כמעט מידית לשגרת החיים. כל הטיפולים האסתטיים נחשבים טיפולים רפואיים, גם אם טיפולים אלו אינם כרוכים כמעט בתופעות לוואי או בסיכונים שונים.

ד''ר בלה בנוב. רפואה אסתטית
ד"ר בלה בנוב. רפואה אסתטית

לאור עובדה זאת, על הרופאים לעבוד באמות מידה גבוהות ביותר מכל הבחינות: שיטת ההסתכלות והאבחון הראשוני, ייעוץ רפואי מקצועי לפני הטיפול, ניסיון ומומחיות, היכרות עם שיטות הטיפול השונות, היכרות עם ציוד טכנולוגי מתאים, ועוד דברים רבים הקשורים לביטחון המטופל. תאמינו או לא, אבל בימים אלו, יותר ויותר גברים מבצעים טיפולים אסתטיים, המודעות ליופי ואסתטיקה גבוהה מאי פעם ופחות אנשים 'רצים' לפלסטיקאי כדי לעבור ניתוח כירורגי ומאמצים גישה יותר מדודה ויעילה – גישה התורמת לצמיחה של התעשייה האסתטית ברחבי העולם.

ד"ר בלה בנוב, רופאת משפחה, עוסקת ברפואה מזה 33 שנה ובעלת ניסיון רב במגוון טיפולי רפואה אסתטית וחברה בהסתדרות הרפואית הישראלית (הר"י). בשיחה איתנו היא סיפרה: "כרופאה רב תחומית אני משלבת בין רפואה כללית ולרפואה אסתטית. אני מקפידה על עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות עבודה עם מכשור מקצועי הנושא תוקף מחקרי רפואי. השיקול הרפואי והשמירה על הבריאות לאורך שנים, היא הקובעת את הטכניקות והחומרים בהם אני משתמשת".

ד''ר בלה בנוב. רפואה אסתטית
ד"ר בלה בנוב. רפואה אסתטית

ד"ר בנוב מציגה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים חדשניים המיועדים לחידוש מראה העור, עם תוצאות מהירות וזמני החלמה קצרים בקליניקה שלה בראשון לציון. ברשימת הטיפולים תוכלו למצוא טיפול בפיגמנטציה "פלקסר" והסרת כתמי גיל, הזרקות למילוי קמטים, טיפול באקנה, הרמת עפעפיים, בוטוקס לקמטי הבעה, מזותרפיה, טיפול בצלקות, מתיחת עור ע"י חוטים נספגים, הזרקת חומצה היאלורונית ומילוי נפחים, עיצוב שפתיים, טיפול בהזעת יתר ע"י בוטוקס, פילינג, הדגשת לחיים וקו לסת.

ד"ר בלה בנוב שמה לה למטרה לטפל בלקוחותיה ולהעניק להם שירות וטיפולים איכותיים, מקצועיים תוך שמירה על הגינות, דיסקרטיות וחום אנושי. את כל הטיפולים ניתן לקבל לאחר אבחון ובהתאמה אישית. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם ד"ר בלה בנוב אשר תעניק לכם את השירות האישי והמקצועי ביותר, זאת לצד הטיפול שיהפוך אתכם לאנשים חדשים.

ד"ר בלה בנוב 
טלפון: 077-2307125
רחוב ז'בוטינסקי 18,ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות