n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תומך נתניהו הורשע היום בבית המשפט בתקיפת פעיל "יש עתיד"

תומך נתניהו הורשע היום בבית המשפט בתקיפת פעיל "יש עתיד"

גבר בן 40 תושב ראשון לציון, המזוהה כתומך נתניהו הורשע היום בבית המשפט בתקיפת פעיל ״יש עתיד״ וחויב לשלם לו 1,500 שקל

בית משפט
צילום: FREEPIK

גבר בן 40 תושב ראשון לציון, המזוהה כתומך נתניהו הורשע היום בבית המשפט בתקיפת פעיל ״יש עתיד״ וחויב לשלם לו 1,500 שקל

בית משפט השלום בראשון לציון הרשיע היום את תושב העיר ראשון לציון באלימות ובתקיפת תושב העיר ( בן 60 ) פעיל מפלגת יש עתיד, אף הוא תושב העיר. התקיפה בוצעה במהלך אירוע מחאה שקיימה המפלגה בעיר במערכת הבחירות האחרונה.

במהלך המחאה פרץ גבר כבן 40 שהזדהה כתומך נתניהו לתוך המחאה ותקף את הפעיל באלימות ובאיומים.

כאשר הגיעו שוטרים למקום הוא טען שפעיל יש עתיד הוא זה שהיכה אותו, ואף הגיש נגדו תלונה במשטרה. לאחר חקירת המקרה על ידי המשטרה התבררה האמת: התיק נגד כהן פעיל יש עתיד נסגר, וכנגד התוקף תומך נתניהו הוגש כתב אישום, שהוביל היום להרשעתו.

שי לי שאשא, ראש מטה יש עתיד בראשל"צ: "אני מאוד גאה בחברות ובחברים שלנו שלמרות אווירה לא פשוטה מסביב, המשיכו להגיע פעם אחר פעם ולהביע את מחאתם על המצב. איציק כהן הוא איש מדהים וציוני גדול. ולמרות התקרית החמורה שבה תקפו אותו רק בגלל עמדתו השונה, הקפיד להמשיך ולהגיע. איציק ואנחנו, לא ויתרנו על התהליך והתעקשנו על הצדק. והוא הגיע ואני שמח מאוד על כך ומקווה שזה יהווה תמרור אזהרה למי שחושב להפעיל אלימות מכל סוג."0

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. ארנינה שרגל

    מברכת על הוצאת האמת לאור, אך מצרה על הענישה הקלה כנגד הבריונים המהווים איום ממשי על הדמוקרטיה בישראל ועל מיטב אזרחי המדינה כדוגמת איציק כהן.

  2. כלהכבוד על ההתעקשות …ב4 מערכות בחירות סבלנו כל גל הרבה גידופים איומים ואלימות מהביביסטים האלימים חיות בפולחן הביבים נקווה שהם יורתעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות