n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "רק באיחוד כוחות, ניתן יהיה לטקס עצה משותפת"

"רק באיחוד כוחות, ניתן יהיה לטקס עצה משותפת"

חבר מועצת העיר ראשון לציון, אייל מושיוב, מציע להקים 'קבינט כלכלי' להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה. העירייה: "עיריית ראשון לציון נערכת בימים אלו להתמודד עם אתגרים תקציביים"

אייל מושיוב
אייל מושיוב
צילום: באדיבות העירייה

לאור המצב הכלכלי, חבר מועצת העיר ראשון לציון, אייל מושיוב, מציע כי העירייה תקים 'קבינט כלכלי' להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה על התחומים העירוניים השונים.

בהצעה שהעביר לראש העיר, רז קינסטליך, נאמר בין היתר: "אני פונה אליך בבקשה לשתף את חברי המועצה ולהקים קבינט כלכלי להתנהלות בתקופת החירום בה אנו נמצאים, עד ליציאה מהמשבר. אין ספק כי רק באיחוד כוחות, ניתן יהיה להבין את גודל המשבר ולטקס עצה משותפת. בנסיבות שבהן המשבר הכלכלי הינו יומיומי ועתיד להישאר לתקופה ארוכה הצורך בהקמת קבינט הינו דחוף ביותר ויפה שעה אחת קודם. על פניו ניכר כי אנו לקראת סוף האירוע אך יחד עם זאת ידוע לי שבעתיד המשבר יגיע וישפיע על העירייה ומוסדותיה. כמו שנהגתי עד כה אמשיך לשתף פעולה למען העיר ותושביה בטח בעת הזו, ובלבד שהעירייה וההנהלה יגלו רצינות לבקשתי זו".

מושיוב מציע "להקים קבינט כלכלי עם מיטב המוחות הכלכליים במועצת העיר ובקרב הפקידות הציבורית ולחשוב על פתרונות ודרך ליציאה מהמשבר. מטעמנו תהיה חברה בצוות רו"ח מירב שמואל שנחשבת מומחית בתחום הכלכלי".

ל"גל גפן" אמר חבר המועצה: "אני מכיר היטב את מערך הכספים של עיריית ראשון לציון ואני בטוח שכפי שהקורונה השפיעה על המצב הכלכלי בעולם קל וחומר שהיא תשפיע על המצב הכלכלי של העיר ועל השירותים שיקבלו התושבים. בתקופת חירום זו אני חושב שצריך להקים קבינט כלכלי שיורכב מאנשים בעלי ידע בתחום הכלכלי שינתבו ויסייעו למינהל הכספים ולמעשה ייתנו דרך לתת מהמשבר הזה. לדעתי המתאימה ביותר לכהן בקבינט כזה היא חברת המועצה מירב שמואל. אני מקווה מאוד שראש העיר והמועצה יקבלו את הצעתי והיא תאושר לטובת העיר ותושביה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "המשבר הכלכלי לא פסח על אף רשות בישראל. גם עיריית ראשון לציון נערכת בימים אלו להתמודד עם אתגרים תקציביים. לשם כך מוביל מנכ"ל העירייה פורום עם גורמי מקצוע בהם גזברית העירייה והיועצת המשפטית כדי לבחון את המשמעויות של המשבר על התקציב העירוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות