n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תושב העיר חשוד כי הבריח וסחר בתרופות אסורות

ראשל"צ: תושב העיר חשוד כי הבריח וסחר בתרופות אסורות

תושב ראשל"צ עוכב לחקירה במשטרה לאחר שבפעילות משותפת עם חוקרי המכס ברשות המסים ומשרד הבריאות נתפסו בדירתו אלפי תרופות וחומרים מסוכנים האסורים בהחזקה והפצה

תרופות אסורות צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

בפעילות משותפת של יחידת השיטור העירוני ראשל"צ בשיתוף חוקרי מכס מרכז והאגף לאכיפה במשרד הבריאות שהתקיימה היום (שני) בראשל"צ, נערך חיפוש בדירה ברחוב האחים סולימן בעיר.

במהלך החיפוש, שנערך בעקבות חקירה סמויה של מספר חודשים שניהלו חוקרי בית מכס מרכז, נתפסה כמות מסחרית של תרופות מרשם וחומרים מסוכנים האסורים בייבוא העלולים לסכן את בריאות הציבור בשימוש שלא על פי הנחיה רפואית כגון "פופרס","ויאגרה","קמרגה" ועוד.

תרופות אסורות 1 1צילום דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, החשוד השתמש בשיטות פעולה מגוונות במטרה להבריח את התרופות אל תוך ישראל ואף שיווק את החומרים האסורים באינטרנט. כלל החומרים נתפסו והועברו לבדיקת מעבדה.

החשוד, תושב ראשל"צ בן 38, עוכב לתחנת המשטרה לחקירה בגין חשד להספקת תרופה, חומר רעיל ומסוכן ועבירות על פקודת הרוקחות. כמו כן, החשוד ייחקר במכס בגין עבירות ייבוא של חומרים אסורים והתחמקות מתשלום מס בסכומים של מאות אלפי שקלים.

  תרופות אסורות 2 צילום דוברות משטרת ישראל

התרופות שנתפסו- צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות