n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: הגביע של מכבי!

ראשל"צ: הגביע של מכבי!

בתום משחק דרבי ענק, שתי הארכות ודרמה גדולה- מכבי ראשון לציון היא מחזיקת גביע המדינה בכדוריד נשים לשנת 2022!

גביע המדינה מכבי ראשון לציון כדוריד נשים צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הגביע הוא צהוב וכחול! צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

גבירותיי ורבותיי, קבלו את מחזיקת הגביע החדשה שהיא גם אלופת המדינה המכהנת, מכבי ראשון לציון!

בפעם השנייה ברציפות, נפגשו שתי הראשל"ציות במשחק הגמר, אך הפעם הסוף היה צהוב והאלופה קטפה גביע שני בתולדותיה ממחזיקת הגביע היוצאת- הפועל ראשון לציון. לאדומות היה זה ההפסד הראשון העונה והקבוצה תנסה לפצות את עצמה עם תואר האליפות בסיום העונה.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לתושבת עיר נוספת, האלופה האולימפית לינוי אשרם. בטקס נכחה גם המדליסטית ואגדת הג'ודו- יעל ארד, ראש העיר רז קינסטליך ומנהלת אתנה מורן מסיקה אידלמן.

לינוי אשרם יעל ארד רז קינסטליך צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לשדות האדומות שפתחו בסערה בדרך ל- 8:3 שגרם לכולם לחשוב שהמשחק הולך לכיוון אחד ברור. אך לשחקניות מכבי היו תוכניות אחרות והן ממש לא התכוונו לוותר על התואר הנכסף.

השוערת רוית שושן נעלה את השער, ההתקפה הצהובה כחולה נכנסה לעניינים וריצת 6:0 הובילה למהפך ראשון במשחק. הפועל נעצרה עם 10 דקות ללא שער ולמחצית ירדה מכבי כשהיא ביתרון שביר של שער אחד בודד- 12:11.

מכבי המשיכה במומנטום גם במחצית השנייה והפרש השיא כבר עמד על 4 שערים. משחק גמור? הפעם היה זה תורה של הפועל, להראות שאין שום סיכוי שהיא תרים ידיים ותוותר על התואר אותו הניפה בדיוק לפני שנה.

האדומות העבירו הילוך, הידקו את ההגנה ועשו למכבי מה שמכבי עשתה להן בפתיחת המשחק. 40 שניות לסיום, מהפך אדיר של הפועל שעלתה ליתרון 23:22, אך קפטן מכבי- ניצן דונאי, כבשה שער מאזן 15 שניות לסוף ושלחה את המשחק להארכה ראשונה.

הפועל עלתה ליתרון של שני שערים בתוספת הזמן של המשחק, אך מכבי התעשתה ואיזנה. המשחק נשאר צמוד ושוב בשניות האחרונות אחרי שהפועל עלתה ליתרון, מכבי הצליחה לאזן ולכפות הארכה, הפעם הייתה זו עמית איזק שהצילה לצהובות את המשחק.

בהארכה השנייה, ההגנות דיברו חזק הרבה יותר, קצב השערים ירד ובסופו של דבר בתום קרב ספורטיבי נפלא, מכבי ניצחה 32:30 והניפה את גביע המדינה השני בתולדותיה, שלוש שנים לאחר הזכייה הראשונה!

שירה ג'רבי דרבי כדוריד נשים מכבי הפועל ראשון לציון צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

כבשו למכבי ראשל"צ: ניצן דונאי 8, עמית איזק 7, שירה ג׳רבי ושיר גבזה 5 כל אחת, דניאלה דרגויביץ' וקרסטינה פלאהינק 3 כל אחת ואושר כהן 1. כבשו להפועל דלתות פנדור ראשל"צ: שיר וקרט 9, אושרי נחום כהן 6, מוניקי בנסילון 4, ולדה קוזמינה 3, דיאנה צ׳רויאקובה 2 ויעל שהם, נלי אימונוב ואנה לזינסקי 1 כל אחד.

מאמן מכבי- גלעד מאור: "אני מאושר, לא יכול להסביר עד כמה. הפועל קבוצה ענקית, הפתיחה הייתה נוראית ואח"כ באה הגנה מטורפת שלנו. ענף הכדוריד זה הענף הכי אטרקטיבי ומרגש שיש והנשים הן הכי טובות השנה בכדוריד. זה משחק לפנתיאון ושמח שאני בצד המנצח. כל הכבוד למכבי ראשון לבנות שלי".

מכבי ראשון לציון כדוריד נשים גביע המדינה רז קינסטליך צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

 מחזיקת הגביע- 2022! צילומים: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות