n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תושבים:" ממתי משלמים כסף כדי לשחק במגרש עירוני?"

ראשון לציון: תושבים:" ממתי משלמים כסף כדי לשחק במגרש עירוני?"

תושבי קרית הלאום מתלוננים: " נדרשנו לשלם 100 שקלים עבור שעת משחק כדורגל במגרש החדש העירוני שנבנה בשכונה" העירייה: "עיריית ראשון לציון פועלת להנגיש את המגרשים בעיר עבור כלל התושבים"

צילום: נלי ברר
מגרש הכדורגל בשכונת קרית הלאום: צילום: תושבת

תושבי קריית הלאום חיכו שנים רבות שיבנה להם מגרש כדורגל לרווחת תושבי השכונה, בחודש האחרון הם זכו לקבל מגרש ספורט מושקע וחדש אולם לתדהמתם המגרש היה נעול וכשביררו מדוע אי אפשר להשתמש בו גילו כי המגרש בעלות של 100 שקלים לשעה.

" הבן שלי בן 15" מספרת תושבת השכונה " חיכינו באמת הרבה זמן שיהיה מגרש כדורגל ראוי בשכונה, חוץ משתי גינות משחקים לגיל הרך אין בשכונה מגרשים נוספים והשכונה קיימת כבר מספר שנים, לפני כשבועיים סיימו לבנות את המגרש אבל הוא היה נעול, כשביררתי מדוע הוא נעול ועליו שלט של עיריית ראשון לציון גיליתי שמדובר במגרש בתשלום, מאה שקלים לשעת משחק, הייתי המומה, אנחנו משלמים ארנונה מהגבוהות בעיר, האם אנו צריכים לשלם גם על מגרש ספורט? איפה השירות לתושב? על מה אנחנו משלמים ארנונה? ומה מצפים מהנוער שיעשה בלי מגרש כדורגל? זה דבר בסיסי בכל שכונה, כמו מתנ"ס וטיפת חלב וגינה ציבורית לילדים קטנים עם נדנדות, אולי יתחילו לגבות גם כסף על גינות משחקים? זה באמת היה נראה לי תמוהה ולא הוגן"

תושב נוסף מסביר " אני גר בראשון לציון מילדות, אף פעם לא ביקשו כסף על מגרשי כדורגל, אני יודע שעל מגרשי טניס לוקחים שגם זה לא הוגן לדעתי אבל מגרש כדורגל? אחר כך אומרים שהנוער משועמם ועושה וונדליזים, מה מצפים מהנוער לעשות אם גם כדורגל אין בשכונה?

מעיריית ראשון לציון נמסר: " עיריית ראשון לציון פועלת להנגיש את המגרשים בעיר עבור כלל התושבים. לאחר שיח משותף עם תושבי השכונה, הוחלט כי המגרש בקרית הלאום יהיה פתוח ללא תשלום לכל התושבים בימים שלישי, שישי ושבת ואילו בשאר השבוע יהיה פתוח עד 16:00.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות