n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שאטלים לחוף בימי שישי

ראשון לציון: שאטלים לחוף בימי שישי

על רקע עומסי התנועה הכבדים ומצוקת החנייה בחוף הים, העירייה תפעיל בימי שישי 'שאטלים' לרווחת התושבים לחוף הים, כפי שנעשה בשנה שעברה

חוף ראשון. צילום: אבי קקון
חוף ראשון. צילום: אבי קקון

החל מסוף השבוע הקרוב תפעיל עיריית ראשון לציון, שירות 'חנה וסע' לחוף הים. בימים האחרונים הוכשר חניון בסמוך למתחם האלף ומשם יינתן שירות הסעות חינם לתחנת הסעה בסמוך לחוף. השירות יחל מחר (יום שישי 23.4) מהשעה 11:00 בבוקר ועד 18:00 הלוך וחזור בתדירות של 15 דקות.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני נחוש לבחון כל פתרון ומשקיע משאבים רבים על מנת לשפר את איכות חייהם של התושבים. חוף ראשון לציון הוא אחד החופים הפופולריים בארץ ובאותה נשימה גם אחד מהקצרים ביותר, השילוב של השניים נותן את אותותיו בסופי השבוע, דבר שפוגם בחוויית הבילוי, אך בראש ובראשונה באיכות החיים של תושבי שכונות מערב ראשון-לציון, בהן שכונות נווה חוף ושער הים. אני מקווה שכמה שיותר תושבים יעשו שימוש בשירות הנוח שאנו מעמידים כחלק מפתרון הבעיה".

במקביל, בחברה לביטחון ובאגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון איתרו והכשירו שני חניונים לרווחת הציבור. בעירייה מקווים ששני מהלכם אלו יפחיתו את עומסי התנועה על הצירים משה דיין ורחבעם זאבי.

השימוש בחניון חוף הים הינו חינם לתושבי העיר, בעלי תו תושב ובכלי הרכב הרשום על שמם. עלות הכניסה לחניונים למי שאינו תושב העיר בסופי שבוע, תהיה על סך – עשרים ש"ח לשעה ו-70 ₪ לכל היום.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים, שהוביל בעבר יוזמה דומה, אמר: "השאטל נותן מענה גם למשפחות שנאלצות לשלם הרבה כסף עבור מוניות כדי להגיע למרכזי הבילוי בעיר ולחוף הים וגם צפוי להקל על עומסי התנועה בסופי שבוע, רווח לכולם".

חוף ים צילום דוברות עיריית ראשון לציון 1

צילום: אביב בן אור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שלט חוצות עוסים 2 צילום דוברות ראשון לציון

בראשון לציון עו"סים כבוד

תפריט נגישות