n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: רגע לפני פסח, זה הזמן לפתוח את הלב

ראשון לציון: רגע לפני פסח, זה הזמן לפתוח את הלב

"פתחון לב" בקריאת חירום לציבור לקראת סידור הארונות לפסח: "מחסור חמור בביגוד למבקשי הסיוע - הגיעו לתרום"

בגדים תרומות מחסן צילום פתחון לב
צילום: פתחון לב

ארגון "פתחון לב", הפועל לשבירת מעגל העוני בישראל, מפרסם כי ישנו מחסור חמור בתרומות ביגוד למבקשי הסיוע לקראת חג הפסח. כמדי שנה, יצאו בארגון בקמפיין גיוס תרומות בגדים, אך נוכח החשש מנגיף הקורונה והירידה בהתנדבות, הקמפיין עומד כעת על כרבע בלבד מסך התרומות שנקלטו בשנה שעברה. השנה, בשל הקורונה, הסגרים והגבלות התנועה – אזרחים רבים חששו להתנדב ולהגיע לתרום בגדים ולכן רבים מהם נאלצו לזרוק את הבגדים.

בארגון הציבו רף של כ-120 טון ביגוד, אשר צפויים להגיע למבקשי הסיוע בהקדם. עד כה הגיעו כ-30 טון בלבד ובארגון יוצאים בקריאת חירום ומבקשים- אנא הגיעו ותרמו בגדים שאין צורך בהם, במרכז הסיוע בראשל"צ.

אלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב": "כמדי שנה לקראת חג הפסח, אזרחי ישראל מצחצחים את הבית ומסדרים את הארונות ולאחר מכן – מגיעים עם שקים גדולים לתרום את הבגדים שאינם צריכים יותר. השנה, בניגוד לעבר, מצב התרומות עגום ומתנדבים רבים שנהגו להגיע לא עשו זאת השנה בגלל הסגרים והחשש.

במקום לזרוק את הבגדים הישנים, נשמח להזמין אתכם לתרום, לגלות ערבות הדדית בערב החג ולמצוא לבגדים הישנים שלכם בית חם וחדש. אנו נמצאים במחסור חמור של תרומות ביגוד ואנו קוראים לכם ולכן- אנא הגיעו אלינו, פתחו את הלב ותרמו למען האחר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות