n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ראש העיר קיבל אות הערכה להתמודדות עם הגל הרביעי

ראשון לציון: ראש העיר קיבל אות הערכה להתמודדות עם הגל הרביעי

בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העירייה רז קינסטליך, עם מנכל"ית מפלגת "ימינה" סטלה ויינשטין, השתתפו ראש מטה "ימינה" בעיר אוהד אוזן וכן חברת מועצת העיר מיכל קלדרון

הפגישה בלשכה של ראש העיר. צילום פרטי
הפגישה בלשכה של ראש העיר. צילום פרטי

אתמול (יום א') אחה"צ העניקה מנכל"ית מפלגת "ימינה" סטלה ויינשטין, את תמונת ראש הממשלה ובחתימתו כאות הערכה על ניהול מצויין של העיר במלחמה בנגיף הקורונה.

בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העירייה רז קינסטליך השתתפו ראש מטה "ימינה" בעיר אוהד אוזן וכן חברת מועצת העיר מיכל קלדרון.

בפגישה סקר ראש העיר את הפעולות שהעירייה עשתה במלחמה בנגיף החל מפתיחת מתחמי חיסונים ובדיקות כולל בשעות הלילה ועד חלוקות ערכת הבדיקות המהירות לכלל תלמידי העיר ועידוד התושבים להתחסן.
ויינשטין הביעה באוזני ראש העיר את הערכת ראש הממשלה נפתלי בנט, על התפקוד יוצא הדופן ואת שיתוף הפעולה עם הגורמים הממשלתיים והיותה של העיר ירוקה המקיימת שגרה באחריות תחת המגבלות ההכרחיות.

בפגישה נידונו גם נושאים מוניציפליים שיובאו לידיעת השרים הממונים ויגובשו תהליכים לביצוע.

אוהד אוזן, ציין לשבח את פעולות ראש העיריה ושל חברתו מיכל קלדרון האמונה על תחום החירום בעיר, והדגיש כי השגרה שהתקיימה בחודשים האחרונים תחת הגל הרביעי, הייתה בזכות שיתוף הפעולה של הרשות העירונית, הממשלה והתושבים, והדגיש את חשיבות המפגשים שויינשטין, עורכת עם ראשי הערים וראשי המטות כדי לבסס את שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות