n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: קטינה ואחותה שנסעו לבדן במונית מספרות כי הוטרדו

ראשון לציון: קטינה ואחותה שנסעו לבדן במונית מספרות כי הוטרדו

לפני שבועיים בת 14 ואחותה בת 19 נסעו במונית בשעת לילה מאוחרת, לדבריהן הנהג החמיא לקטינה ואף לקח את מספר הטלפון שלה. עכשיו אביה מנסה לברר אם קיימים מיקרים נוספים

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

אדי אבינועם עורך דין פלילי מראשון לציון נדהם לגלות כי בעת שהותו בחו"ל עם אשתו, בתו הקטינה בת ה-14 עברה לדבריה הטרדה ע"י נהג מונית בעת שהזמינה את שרות המוניות בו עובד. כעת פונה אבינועם לתושבי ראשון לציון כדי להבין האם זה דפוס התנהגות של הנהג או מיקרה חד פעמי.

"ביום חמישי ה-16/12/21 בשעות הערב, לאחר שבנותיי (בת 19 ובת 14) סיימו לצפות בסרט בסינמה סיטי, הן עלו על מונית כדי לחזור הביתה" מספר אבינועם,  "במהלך הנסיעה, נהג המונית החמיא ליופייה של ביתי בת ה-14  וסיפר שיש לו ילד בגילה והוא ישמח לקבל את הטלפון שלה כדי שבנו יכיר אותה. שתי בנותיי היו בהלם. הבת הקטנה היתה חסרת אונים וגם חששה כי אם לא תיתן הטלפון שלה, הוא עלול לפגוע בה וכך היא נתנה את מספר הנייד שלה לנהג המונית שהכניס את המספר תחת איש הקשר ״הילדה היפה מראשון לציון״.

לאחר כחצי שעה התקשר הנהג מונית לביתו של אבינועם מספר פעמים, אבל בתו לא ענתה לשיחות, ל"גל גפן ראשון לציון" היא מספרת על החששות והתחושה הלא נעימה: "פחדתי" היא מספרת,  "פחדתי שאם לא אתן לו את המספר הוא אולי יעשה לנו משהו, אי אפשר לדעת איך אדם יתנהג, השעה היתה מאוחרת והייתי עייפה, חשבתי אולי לשנות מספר אבל משהו בי קפא, זאת היתה סיטואציה לא נעימה בכלל".

כשאבינועם נשאל מדוע לא פנה למשטרה הוא מסביר כי הוא פונה לציבור בעיר לבירור מקרים נוספים דומים בטרם פנייה למשטרה, וגם כדי להתריע ולהזהיר מפני אירועים כאלו בעתיד עם קטינים נוספים.

כששבתם מחו"ל והבת סיפרה לכם זאת מה עשיתם?

"אשתי התקשרה לנהג המונית, היה לה את המספר כי המונית הוזמנה דרך אפליקצייה, היא הביעה מורת רוח קשה על התנהלותו של נהג המונית. הוא מצדו התפתל והתנצל וציין כי הוא מחק מיד את הטלפון של בתי, הוא טען שהוא יכול לשלוח לאשתי תמונות של הבן שלו, מה שכמובן לא אמין בעליל, יש לנו את כל הפרטים כולל תמונתו של הנהג מונית, פרסמנו את הסיפור גם ברשתות החברתיות ואנו רוצים לראות אם היו עוד מקרים כאלה ולאחר מכן נחשוב איך להמשיך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 10.39.51_4e45a93a

שני קטינים מראשון לציון חשודים בגניבת קורקינטים

תפריט נגישות