n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פעוטה ננעלה ברכב ברחוב הגדוד העברי

ראשון לציון: פעוטה ננעלה ברכב ברחוב הגדוד העברי

פעוטה כבת חצי שנה, ננעלה בטעות ברכב לעיני אימה. כונני ידידים שהוזעקו, מיהרו להגיע אל המקום

חילוץ צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

הבוקר (רביעי) בשעה 8:06 קיבל מנהל מחוז מרכז, דניאל הלוי, קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמהּ, ברחוב הגדוד העברי בראשון לציון.

אברהם ארנון ודודי גנוט, כונני סניף ראשון לציון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אברהם מספר: "הבוקר בדרכי לעבודה, קיבלתי קריאה על פעוטה שננעלה ברכב בכתובת הסמוכה אליי. נסעתי במהירות ותוך זמן קצר חילצתי את הפעוטה בשלום, לשמחתה הגדולה של אמהּ. תחושת סיפוק אדירה".

דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז שענה לשיחה, מוסיף: "תוך כדי שאני עונה במוקד לבקשות של אנשים לעזרה בכבלים, פנצ'ר וכדומה, נכנסה שיחת החירום. הוצאתי מיידית את הארוע והזנקתי את המתנדבים, כשבמקביל נשארתי על הקו והרגעתי את האם הנסערת. אני שמח שהיה מענה מהיר וטוב. זכיתי לקחת חלק בהצלת חיים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות