n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ספרים עד הבית לסבא וסבתא

ראשון לציון: ספרים עד הבית לסבא וסבתא

הגל השני החזיר את בני הגיל השלישי להסתגר בבתיהם. כותר ראשון ומינהל קהילה יביוזמה חדשה: ספרים יושאלו דרך האתר ויגיעו לבית התושבים באמצעות מתנדבים 

ספרייה עד הבית
ספרייה עד הבית

עיריית ראשון לציון מקדמת יוזמה נוספת לבני הגיל השלישי: "ספרייה עד הבית". מדובר ביוזמה של רשת כותר ראשון מהחברה העירונית ומינהל קהילה בעירייה על מנת לעודד את התושבים הוותיקים שבצל הגל השני, נאלצים להסתגר שוב בבתיהם. עד כה נרשמו למיזם למעלה מ-80 מתנדבים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אין טבעי מזה, שדווקא ראשון לציון, המושבה בה הוחייתה השפה העברית, תציע לתושבים הוותיקים ספר כתרפיה לנפש. לצערנו התושבים הוותיקים שוב צריכים להישמר ולהימנע מיציאה לא הכרחית מביתם. ספר טוב יכול לאפשר להם 'לטייל' בעולמות אחרים מבלי לצאת מהבית. אנחנו נמשיך לאמץ כל יוזמה שתרומם את רוחם של התושבים הוותיקים".

המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ', מחזיקת תיק קהילה : "תקופת הקורונה הינה תקופה מאתגרת לכלל התושבים. המיזמים השונים שמפעיל מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון נותן מענה לצורך רגשי של תושבים בשעה שתקופה זו והמגבלות שלצידה מקשים עלינו לא אחת .עירית ראשון לציון ומנהל קהילה שמו להם ליעד להגיע לכל תושב ולנסות להקל עליו בתקופה זו. אני מברכת על השקת המיזם 'ספריה עד הבית' ומקווה שקשת רחבה של תושבים תהנה ממנו ותפיק ממנו את המיטב. ראשון לציון דואגת לתושביה".

כזכור, העירייה הפעילה מגוון שירותים לבני הגיל השלישי בתקופת הקורונה, בין היתר תחמה אזורים ייעודיים לפעילות גופנית בשבעה פארקים וגנים ציבוריים ברחבי העיר. בפעילות נעשית על פי כללי השמירה על מרחק והגינה. בנוסף, מספר מעצבי שיער וספרים התגייסו לתת שירות ללא כל עלות בשעות השמורות לבני הגיל השלישי. בפרויקט אחר של מינהל לשילוב חברתי, התנדבו בני נוער לקיים שיחות טלפון יזומות עם תושבים ותיקים ולשמש להם אוזן קשבת בתקופה זו.


כדי ליהנות מהשירות, אתם מוזמנים לפנות לספרייה הקרובה לביתכם, או לספרייה בה אתם מנויים ומתנדב יגיע עד אליכם עם הספרים. כל הפרטים על המיזם בקישור:

https://www.kotar-rishon-lezion.org.il/2020/07/21/%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%93-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa-2/

השירות ללא עלות אך מותנה בהרשמה לספרייה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות