n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: סוכן ביטוח שלקה באירוע מוחי, קיבל פיצויים על סך 752 אלף שקלים

ראשון לציון: סוכן ביטוח שלקה באירוע מוחי, קיבל פיצויים על סך 752 אלף שקלים

בית הדין לעבודה הכיר באירוע המוחי בו לקה סוכן ביטוח בן 50 , תושב ראשל"צ, בעקבות שיחה קשה עם שמאי ועם החתם בסוכנות הביטוח, כתאונת עבודה.

anybit.co.il ביטוח בריאות מומלץ
צילום: PIXABAY

תחילתו של הסיפור לפני 7 שנים, אז קיבל הסוכן טלפון מבני זוג המבוטחים אצלו שסיפרו לו שהעסק שלהם הוצף במים, וששמאי חברת הביטוח לא מוכן לאשר את  הנזק שמוערך בכ-180 אלף ₪. לטענתם השמאי הסביר להם כי פוליסת הביטוח אותה רכשו ממנו, אינה מכסה נזקי טבע ולכן אינם  זכאים לפיצוי מחברת הביטוח.

הסוכן התייצב מיד בעסק ההרוס והיה מוכן לעשות הכל בשביל להבטיח שמבוטחיו מזה כ-15 שנה, זוג מבוגרים שחצו את גיל ה-80, יקבלו את הפיצוי על הנזק שנגרם לעסק. הוא זכר כי בביטוח שעשה לבני הזוג יש סעיף המכסה נזקי טבע, אך בשיחה עם שמאי חברת הביטוח התברר כי הסעיף לא הוכנס לחוזה שנחתם.

השיחה הגיעה לטונים גבוהים ולצרחות ולאחר מכן ניהל שיחה קשה נוספת עם החתם הראשי של חברת הביטוח שאף הוא סירב לשלם את הנזק לזוג המבוגר. הסוכן הרגיש שחרב עליו עולמו מכיוון שלא יכול היה לעזור לזוג אותו ביטח וסמך עליו בעיניים עצומות.

שלושה ימים לאחר שקיבל שיחת טלפון מלקוחותיו הוא פונה על ידי אמבולנס לבית החולים תל השומר בשל קושי בדיבור, בלבול וצניחת הפה. בהגיעו לביה"ח נמצא כי הוא לקה באירוע מוחי. הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ ואובחן כי הוא סובל מפרפור חדרים שגרם לאוטם שריר המוח.

תביעתו לפיצויים מביטוח לאומי נדחתה והוא עירער והועבר לבדיקת מומחי נוירולוגיה ולב שהתקשו לקבוע אם אכן האירוע המוחי נקבע בגלל הלחץ בעבודה. בסופו של דבר, שופטת בית הדין לעבודה קבעה כי באי כוחו של התובע הניחו תשתית עובדתית לכך שהאירוע החריג בעבודה הביא להתפתחות האירוע המוחי ועל כן יש להכיר באירוע המוחי שארע לו כפגיעה בעבודה.

כאמור לאור הפסיקה הסוכן זכה בימים אלה לאחר זימון לוועדה הרפואית  של הביטוח הלאומי, תשלום של 752 אלף ש"ח רטרואקטיבית מיום התאונה וקצבה חודשית של 10650 ש"ח לכל ימי חייו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות