n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נקבע מותו של הנער שטבע באגם הנקיק

ראשון לציון: נקבע מותו של הנער שטבע באגם הנקיק

סוף טראגי לאירוע שהתרחש בסוף השבוע. הנער סהר פרל בן 18, טבע באגם שנמצא במערב ראשון לציון כשקפץ למים במטרה להציל את כלבתו האהובה. הוא פונה אל בית החולים וולפסון במצב ובליל שבת מת מפצעיו

אמבולנס טיפול נמרץ צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

סהר פרל בן ה-18, הגיע ביום חמישי אל אגם "הנקיק" במערב ראשון לציון יחד עם כלבתו האהובה. בשלב מסוים, הכלבה נכנסה למים והחלה לטבוע.

פרל, לא היסס אפילו לרגע וקפץ אחרי כלבתו במטרה להציל את חייה, אך לרוע מזלו החל לטבוע ונמשה מהמים כשהוא במצב קשה וללא הכרה. אחד מחבריו של הצעיר קפץ גם הוא למים כדי לסייע לצעיר, אך ללא הצלחה.

פראמדיק מד"א סהר מסס וחובש בנימין למדן, סיפרו: "הגענו עם ניידת טיפול נמרץ למקום והלכנו רגלית אל הפצוע ששכב מחוסר הכרה לאחר שנמשה מהמים. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

בלילה שבין שישי לשבת, פרל מת מפצעיו בבית החולים. יהי זכרו ברוך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות