n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / ראשון לציון: מתחילים לחסן גם את מרותקי הבית

ראשון לציון: מתחילים לחסן גם את מרותקי הבית

שיתוף פעולה של איחוד הצלה ועיריית ראשון לציון יאפשרו לחסן נגד קורונה את מרותקי הבית

פינוי מרותק בית צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

שירות חדש יחל לפעול השבוע בראשון לציון ויאפשר לחסן גם את מרותקי הבית. מדובר בשיתוף פעולה של עיריית ראשון לציון ואיחוד הצלה שיעמידו לצורך השירות אנשי צוות רפואי ואמבולנס מצויד כדי שהליווי לחיסון יהיה כל העת תחת השגחה רפואית.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "יש לנו אחריות מוסרית לאוכלוסיות החלשות בעיר. אם יש משהו שמשבר הקורונה לימד אותנו זה שהמפתח לנצח את הנגיף הוא באמצעות ערבות הדדית.

עם פרוץ המשבר פתחנו קו חם ובמקביל מינהל הרווחה יצר קשר עם כל האזרחים הוותיקים העריריים. אנו עושים כל מה שניתן כדי שנוכל להגיע לכל מי שזקוק לסיוע"

הסיוע יינתן לחסרי עורף משפחתי ומעוטי יכולת שידם אינה משגת קניית שירותים באופן עצמי. מרותקי בית, קרובי משפחתם וקרוביהם יכולים ליצור קשר בטלפון 03-9682500 ולבדוק האם הם עומדים בקריטריונים וכמובן לתאם ליווי באמצעות איחוד הצלה.

כזכור, מיד עם תחילת מבצע "לתת כתף", פתחה העירייה במבצע חיסונים לשורדי שואה ותושבים ותיקים ללא עורף משפחתי. מינהל הרווחה תיאם לכל אחד מהם ליווי ומועד לחיסון באחד ממרכזי החיסון של קופות החולים ומול בית החולים ע"ש יצחק שמיר (אסף הרופא).

מתנדבי מינהל הרווחה הסיעו את התושבים לחיסון והחזירו אותם לביתם. כמובן ששירות זה ניתן גם לקבלת המנה השנייה. עוד נזכיר כי העירייה ומשרד הרווחה קיימו ימי חיסוני מרוכזים לאנשים עם מוגבלויות יחד עם צוותי המסגרות שבהם הם משתתפים.

המבצע יצא לדרך בשיתוף מינהל הרווחה בעירייה, שהעמיד הסעות לצורך החיסונים וכן משרד הרווחה וקופות החולים. סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, הוסיף כי מינהל הרווחה כולו התגייס כדי לסייע להצלחת מבצע החיסונים בעיר בקרב אוכלוסיות מוחלשות.

ראש סניף ראשון לציון באיחוד הצלה, שלומי בן עמי, מסביר כי "מתנדבים של איחוד הצלה עם אמבולנסים ורכבי חירום של הארגון יגיעו לבתיהם של תושבי העיר שמתקשים להתנייד בשל גילם או מצבם הגופני ויסיעו אותם למרכזי החיסון.

המיזם הזה הוא שליחות עבורנו משום שהדבר יאפשר לסבים והסבתות לקבל את החיסון ולשוב ולהיפגש עם הילדים, הנכדים והנינים שלהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות