n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אליאב טעטי: "בבית האח הגדול מצאתי אהבה"

ראשון לציון: אליאב טעטי: "בבית האח הגדול מצאתי אהבה"

אליאב טעטי פליט עונת האח הגדול, תושב ראשון לציון שולל את הספקולציות על אהבתו לבר ומסביר מדוע היה חוזר על החוויה שוב.

אליאב טעטי צילום רן יחזקאל
אליאב טעטי צילום רן יחזקאל

אליאב טעטי בן ה-32 , פליט האח הגדול פותח את הלב בראיון ל"גל גפן" – "אחרי שנים שחשבתי שלא אצליח להתאהב, הגיעה בר ופתחה לי את הלב שחזר לפעום".

טעטי, תושב ראשון לציון המתגורר במערב העיר ובעל משרד רואה חשבון בבעלותו היה מתמודד בולט בעונה הנוכחית של האח הגדול.

בעולם של אינסטנט מסתבר שגם טעטי הלך לאיבוד עם הרגש, בתעודת הזהות בכניסה לאח הגדול הוא סיפר על הקושי למצוא אהבה והסביר כי באפליקציות שונות להכרויות הקושי גדול כי בכל רגע נתון יש אופציה חדשה להיכרות, טעטי, גם אם רבים הרימו גבה במילים אלה, אמר את המציאות של הדור הנוכחי במציאת זוגיות. כעת כמעט חודש לאחר הדחתו הוא מודה שמצא בבית את הלב שלו חזרה בדמות המתמודדת בר.

כשהוא נשאל אם לכבוד ט'ו באב הקרב ובא יפתיע את בר בבית האח הגדול עם מסוק באוויר הוא צוחק ואומר שאפקט ההפתעה תמיד מעניין יותר ושיש למה לחכות.

"נכנסתי לבית האח כדי לחוות נטו" הוא אומר  "ויצאתי עם חוויה מטורפת, המטרה עכשיו היא לקדם את משרד רואה החשבון שלי שזה הפוקוס האמיתי, מעבר לזה הגיעו גם קמפיינים והפרסום נעים לי, הציבור מחבק אותי ואני נהנה מכל רגע, בעיני זה לא משנה אם הגעת לגמר או זכית, אלא מה נתת לאנשים לזכור ממך".

היה משולש רומנטי בתוכנית עם טליה ובר או לא היה?

"לא היה שום משולש רומנטי, אולי בנו משולש כזה אבל זה לא נכון. טליה היא האקסית שלי ואני מכבד אותה, הלב שלי נטו עם בר, אני יכול לומר בוודאות ש-6 שנים לא הרגשתי כלום בלב ועם בר זו הפעם הראשונה שחזרתי להרגיש, זה לא מובן מאליו."

איך אתה מסביר את ההדחה שלך?

"מדינה שלמה לא יכולה להסביר את ההדחה שלי, כנראה הצופים היו בטוחים שאני מתמודד חזק ושאין לי סיכוי לצאת ולכן הצביעו למתמודדים אחרים."

מי לדעתך יהיה הזוכה העונה?

"אני מחלק את התשובה לשניים, הייתי רוצה שבר תזכה אבל אני מהמר על דניאל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

12 (2)

נתנאל ארצי הפתיע את השחקנים הצעירים של ליגת "החלוץ"

תפריט נגישות