n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מפגע רעש וסכנה חמור בכביש גשר המיתרים בשכונת נחלת יהודה

ראשון לציון: מפגע רעש וסכנה חמור בכביש גשר המיתרים בשכונת נחלת יהודה

בכביש גשר המיתרים בנחלת יהודה שבראשון לציון סמוך לבנייני מגורים במהלך היום והלילה מתבצעים מרוצי מכוניות ואופנועים עם אגזוזי לחץ לא חוקיים שמסכנים את התושבים ומהווים בעיקר הפרעת מנוחה קשה לתושבים וסכנה לציבור. התושבים : " אי אפשר להמשיך כך זה יגמר רע"

גשר
צילום: פרטי

כבר שנים שתושבי שכונת נחלת סובלים מרעש  אגזוזים "משופרים" של מכוניות ואופנועים הנוסעים מתחת לגשר המיתרים בין הכיכרות של נחלת ויוצרים רעש מחריש אוזניים ביום ובלילה. עד כה התופעה נמשכת מספר שנים למרות מכתבים לראש העיר ולמשטרת ישראל.

נ' תושב נחלת שגר בסמוך  לשדרות הציונות מספר " מדובר ברעש מחריש אוזניים שמעיר את ביתי הקטנה בכל פעם מחדש, במיוחד עכשיו לקראת הקיץ שהחלונות פתוחים ומזג האוויר נעים. מדובר ברעש נוראי מספר פעמים בלילה ואין מי שעושה דבר, פנינו לעירייה ולמשטרה אבל בפועל התופעה נמשכת, אי אפשר להמשיך לחיות בצורה כזאת, מדובר בעברייני תנועה שעושים מרוצי מכוניות ואופנועים, אני לא אתפלא אם יקרה כאן אסון, איפה האכיפה? למה מחכים? מדובר במחדל של כמה שנים ואין פיתרון לבעיה שלנו"

לאיריס חזן מ"מ יו"ר ועדת ביטחון וחברת ועדת תחבורה ותנועה הנושא מוכר ולא מהיום" הבעיה מוכרת לי היטב ממספר לא מועט של תושבים אשר פנו אליי" היא מסבירה " הבנתי שדובר בעבר על פסי האטה, אבל זה לא ראלי  למגר את התופעה ב 100%, מכיוון שהנהגים נכנסים לכיכרות ושם הם מתפרעים וגורמים לרעש ולכן גם אכיפה במצב סטטי ע"י המשטרה אינה יעילה ויש איתה כמה בעיות, דבר ראשון לא ניתן לבצע מרדפים אחריי אופנועים מרעישים, כי מרדף מסכן חיים לשני הצדדים ולא ניתן גם להתקין מצלמות מהירות, כי לא מדובר במהירות חריגה, אלה הקמת רעש ע"י אגזוזים שלא עומדים בתקן ע"י "שיפורים" שבעלי הרכבים והאופנועים מבצעים."

הפתרון שמציע חזן הוא דווקא בתחום הרעש "כרגע אני רואה שיכול להיות פתרון וזה מה שעשו בפתח תקוה אשתקד. אשר התקינו כפיילוט מצלמות כנגד רעש והמטרה, אכיפה ע"י מתן דוח"ות" היא מסכמת.

מעירית ראשון לציון נמסר : על אף שמדובר בעבירות תנועה שהן באחריות משטרת ישראל, עיריית ראשון לציון הציבה מצלמות ומאפשרת למשטרה גישה אליהן על מנת למגר את התופעה. עיריית ראשון לציון העבירה את הנושא לטיפולה של משטרת ישראל, לה הסמכות והאחריות לטפל בעבירות תעבורה.

מהמשטרה נמסר:
התופעה מוכרת והמשטרה מבצעת פעילות אכיפה כנגדה על בסיס קבוע. בנוסף קיים מפקד התחנה מפגש עם נציגי השכונה בה סוכם על נקיטת צעדים נוספים לפתרון הבעיה לרבות הגברת האכיפה המשטרתית, הקמת פסי האטה והצבת מצלמות מהירות. נמשיך לפעול בשיתוף העירייה והתושבים למציאת פתרון למצוקת התושבים בשכונה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות