n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מאות השתתפו ב"מרוץ השבלול"

ראשון לציון: מאות השתתפו ב"מרוץ השבלול"

מאות רצים וביניהם אנשים עם לקות שמיעה השתתפו במרוץ השבלול השני להעלאת המודעות לכבדות שמיעה וחירשות בחברה הישראלית שהתקיים בראשון לציון בשיתוף עיריית ראשון לציון.

מרוץ השבלול 5 צילום מנדי פאלק
צילום: מנדי פאלק

המרוץ, בהפקת PLATINUM מפיקת סדרת מרוצי "ULTRA DESERT", נולד ביוזמתו של ד"ר ראובן ישי, רופא ומנתח אוזניים בכיר במחלקת א.א.ג בבית החולים רמב"ם, מרכז מרפאת סחרחורת ושיווי משקל.

מרוץ השבלול 2 צילום מנדי פאלק

המרוץ התקיים השנה בשיתוף עיריית ראשון לציון והחברה העירונית ראשון לציון לתרבות נופש וספורט – נותנת החסות הראשית ובתמיכתו של ראש העיר רז קינסטליך וכן, בשיתוף שטיינר מכשירי שמיעה – סונובה ישראל, נותנת חסות משנית, ונותני חסויות נוספים. בנוסף בין התומכים ארגון א.א.ג מנתחי ראש צוואר, איגוד הפיזיותרפיסטים הישראלי ומחלקת א.א.ג ברמב"ם ובראש ד"ר יקי כהן וארגון קלינאי התקשורת.

מרוץ השבלול צילום מנדי פאלק

בין הזוכים במרוץ, אשר הגיע למקום השני במקצה 5 ק"מ הכללי והמכובד ביותר הוא שלמה מלכה מבני ברק המתמודד עם 'תסמונת אשר' שפוגעת בראייה, בשמיעה ובשיווי המשקל.

מי שליווה את שלמה בריצה יד ביד, הוא ד"ר ראובן ישי, יוזם המרוץ שאמר: "הבוקר היה בסימן ניצחון כפול. פעם אחת החברים מעמותת 'קשר עין' ואחרים עם לקות שמיעה הוכיחו שהם ספורטאים כשווים בין שווים למרות כל מגבלה ולמרות השטח החולי והמאתגר, ופעם שנייה הם מסוגלים לנצח את כולם ושלמה מלכה הוא דוגמא לכך."

מרוץ השבלול 4 צילום מנדי פאלק

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, אמר כי "שמחתי מאוד לפגוש הבוקר את הרצות והרצים – חירשים וכבדי שמיעה לצד חובבנים ותחרותיים – שהגיעו אל אגם הנקיק היפיפה שלנו. ראשון לציון חרטה על דגלה את שילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה, מתוך אמונה אמיתית שכולנו שווים ושכולנו זכאים ליחס מכבד. מרוץ השבלול מחדד את המסר החשוב הזה ומדגיש לחירשים ולכבדי השמיעה כי אנו קשובים לצרכיהם."

אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה, סונובה ישראל: "כחברה המובילה קידום מודעות למען אנשים עם לקות שמיעה ומייצרת עבורה פתרונות, התרגשתי לקחת חלק גם באופן אישי ולרוץ יחד עם כולם, ביניהם חירשים, כבדי שמיעה, שומעים, וכל אנשי המקצוע המסייעים להם בדרכם – מנתחים, קלינאים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק ועוד."

מרוץ השבלול 1 צילום מנדי פאלק

צילומים: מנדי פאלק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות